Candy z dymkiem ;)

07:59 Anna od inspiracji do realizacji 51 Comments





Witajcie Kochani!

Co powiedzie na małe CANDY?
Jakoś tak mi się kojarzy "dymne candy" ale to źle brzmi :D
Może lepiej CANDY z DYMKIEM :D

Dymek to całkiem fajny koleś, który chętnie uchroni Wasze stoliki przed śladami od kubków czy talerzy,
a jednocześnie sprawi, że poranna kawa będzie o wiele smaczniejsza :D



 Dymek to twardziel z prawdziwego drewna, z jednej strony ciemne oblicze farby tablicowej, a z drugiej delikatne drewno pokryte woskiem ;)

Dymek ma jedną wadę- nie potrafi stać... leniuch z niego i tylko by leżał :D




ZASADY

Jeśli ktoś chciałby przygarnąć biednego Dymka to wystarczy:

1. Zostawić komentarz pod tym postem z informacją, że chcesz wziąć udział w CANDY.

2. Udostępnić jedno ze zdjęć na swoim blogu z linkiem do mojej strony.

3. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz Obserwatorem bloga (nie jest to wymóg konieczny).


Na Wasze komentarze i chęć udziału czekam do 30 maja
a wyniki postaram się ogłosić po tym terminie.



51 komentarzy:

  1. WITAJ
    Z PRZYJEMNOŚCIĄ PRZYŁĄCZAM SIĘ DO ZABAWY.
    BLOGA OBSERWUJE I CZĘSTO ZAGLĄDAM JAKO ANONIM ;)
    BARDZO LUBIE TWOJE DIY.
    POZDRAWIAM SERDECZNIE
    DOROTA (dorsto9321@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dymek świetny :-) z przyjemnością postawiłabym na nim kubeczek z aromatyczną kawą lub herbatą, ustawiam się w kolejce, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie przygarnęłabym dymek. Przewiduję, że konkurencja będzie duża :) ale kto nie gra ten nie wygrywa.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie tylko jeszcze takiego dymka mi trzeba i brakuje w domu :) Zgłaszam się i błogiego wypoczynku życzę na majóweczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki fajny dymek mógłby do mnie przyfrunąć, wcale bym się nie obraziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohohohoo oczywiście, że chcę przygarnąć Dymka :) Obserwuje już od ohohoho... od dawna :) Banerek na colorowankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszę się i ja :)) Zapraszam również do mnie na Candy http://blogdreamhome.blogspot.com/2014/04/candy-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Dymek, dla dymka, z dymkiem, dymka chętnie przygarnę i Ja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy dymek, zgłaszam się do Twojego Candy :)

    Pozdrawiam :) Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie się zapisuje na candy:)) Pozdrawiam serdecznie,Edyta;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią zaopiekuję się tym biednym dymkiem :)
    Pozdrawiam i życzę udanej majówki !

    OdpowiedzUsuń
  12. No pewnie, że staję do candy z nadzieją na cudnego dymka :) zdjęcie porywam do siebie :) Słonecznej majówki Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajniutki leniuszek!:) Oj przygarnęłabym :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o jaki sympatyczny ten dymek, chetnie przygarne leniuszka :)
    kreatywnybazarek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Dymek pierwsza klasa :) :)
    ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja z wielką przyjemnością przygarnę Dymka :) jest boski :)
    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny dymek, takie cudeńko chętnie przygarnę :)
    banerek na http://handmadebykamilla.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo, cudny Dymek, z ogromną przyjemnością bym go przygarnęła, ale u mnie z pewnością nie tylko by leniuchował, już ja bym mu zajęcie znalazła, sądzę że Dymek bardzo polubiłby do zdjęć pozować :D Dobrze mu by u mnie było, zapewniam :)) Banerek tutaj zamieściłam: http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html
    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się na dymka Aniu:)
    Pozdrawiam i miłego dnia:)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  20. Podeprze się dymek a może chwilkę postoi:)
    Choć u mnie pewnie i tak byłby w ciągłym użyciu, gdyby dorwali go łobuzy z kredą ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się z przyjemnością do tego rozdania :) uwielbiam wszystkie projekty DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No jasne, że startuje :) Dymek musi być mój :D btw sama go zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się a nie inaczej!
    Banerek na http://jewellery-by-lou.blogspot.com/
    Obserwuję jako Deleted Lou
    e-mail: wecia_s@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno nie widziałam tak fajnej nagrody w Candy! :) Z przyjemnością zgłaszam się do udziału w zabawie! Banerek podlinkowany tu: www.lalovo.blogspot.com Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. dymek- mimo ze leniuszek, przeslodki! ale cóż, jesli nie mam bloga? ale obserwować bbędę nadal:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo chętnie dołączam do zabawy i do obserwatorów Twojego ciekawego bloga ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również bardzo chetnie wezmę udział Aniu, jako, ze dymek bardzo przypadł mi do gustu :)))
    Próbuje wiec szczęścia :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł i wcale nie ulotny jak dymek! Dołączam się z przyjemnością: http://magicznesploty.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością wypiłabym kawę w towarzystwie Dymka:) Biorę udział w candy.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dymek jest świetny :) Z chęcią go przygarnę.
    Miło tu u Ciebie :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  31. Leżący dymek ma nieodparty urok! ;))) Oczywiście, że staję w kolejce :))) I zostaję na dłużej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pyknęłabym sobie z chęcią beznikotynowego śniadaniowego dymka ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. chętnie bym spędzała czas z dymkiem,lubię gotować a on byłby idealnym towarzyszem moich kulinarnych poczynań :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. :) ciekawy ten dymek :) można fajnie z nim spędzić czas, a i zapisać na nim ulotną myśl...co by nie uleciała za daleko;) Zatem chętnie podejmę z nim współpracę:)) Pozdrawiam cieplutko i chętnie zostaję na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Staje w kolejce po wspaniały dymek:)
    Banerek na moim blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    pOzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Dymek jest przeuroczy :)
    Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się do zaopiekowania się dymkiem :)
    baner-http://apetycznykasek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. kawa z dymkiem?
    brzmi nieźle. Może przekonam się jak smakuje
    pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  39. pierwszy raz widzę taki dymek :) mnie by się przydał do robienia notatek bo wszystko ostatnio zapominam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja z największą chęcią zgłaszam się w kolejce aby przygarnąć takiego słodkiego Dymka. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. U mnie taki dymek miałby miło, zapewniam :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przyłączam się do zabawy i liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny dymek ! przydałby się na nasz szklany stół :)
    bawimy się i my !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

  44. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  46. chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  47. Pan Dymek świetnie by się wkomponował do mojego wnętrza. Jestem przekonana że będzie mu u mnie dobrze. Banerek na blogu http://use-your-wings.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Pan Dymek idealnie pasowałby do mojego wnętrza. Zgłaszam chęć udziału w candy a banerek można znaleźć na http://kreatywnamama85.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń