Kwiaty w domu. Bez.

15:40 Anna od inspiracji do realizacji 28 Comments


Dzień dobry Kochani :)

W związku z nową pracą , pisaniem pracy licencjackiej (nie... nie.. nie jestem taka młoda, po prostu później poszłam na studnia niż typowy student ;) ) i brakiem wolnych weekendów moje pasje i zamiłowania muszą poczekać.
Odkładam większość planów i pomysłów na wakacje, kiedy to, mam nadzieję, będę już po obronie :D

Wybaczcie więc, iż w najbliższym czasie nie będzie mnie tak często na blogu i fanpageu fb jakbym tego chciała :)
Pojawiać się będą z pewnością krótkie migawki jak ta z naszego salonu, gdzie pięknie pachnie bez.




MIŁEGO DNIA!
Anna

28 komentarzy:

  1. Miłej niedzieli Aniu i trzymam kciuki za pracę :) i zawodową i licencjacką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia! Piękny kolor bzu... poluję na taki :) i oczywiście piękne, świeże zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w pisaniu pracy:) Oby szybko i sprawnie powstała:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapach bzu.choć jest bardzo intensywny.Życze udanego popołudnia:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w pisaniu pracy:-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój bez bardzo szybko przekwitł i nie miał tak ładnego koloru. Powodzenia,by wszystko poszło jak z płatka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u nas też szybko przekwitają :) ale udało nam się jeszcze zerwać do wazonu kilka gałązek :)

      Usuń
  7. Na samo wspomnienie dostaje dreszczy:))) Brr... ale warto - powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. No to powodzenia Dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja też mam problem z wyrobieniem się z postami odkąd pracuje w weekendy, a jakby mi jeszcze przyszło coś pisać, to koniec. Dlatego trzymam kciuki i życzę owocnej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :)
      tak sobie myślę, że trzeba z czegoś zrezygnować- najchętniej z pracy zawodowej :D

      Usuń