Przyjęcie dla przyjaciółek.

08:00 Anna 54 Comments




Dzień dobry :)

Kochani niedawno miałam gości a dokładniej odwiedziły mnie dwie cudowne kobiety :)
Rano szybko upiekłam muffiny (niestety nie zdążyłam zrobić pięknego kremu) i przygotowałam stolik w salonie by przyjąć je po królewsku ;)




Kwiaty zerwałam z drzewa rosnącego w mieście. 
Cudnie wyglądają w słoneczne dni, kiedy wracam z pracy do domu :)
A może to fakt, że idę do domu sprawia, że jestem szczęśliwa :D


Serwetki zakupiłam w LEclerk'u


Słoiczki, które dostałam od mojej przyjaciółki cały czas stoją w salonie.
Bardzo je lubię.


Szklaneczki są oczywiście z IKEA (prezent od siostry ;*) 
Miodek przywiozła mi moja najlepsza koleżanka z Krety- nie dość, że uwielbiam herbatę z miodem to jeszcze słoiczek jest uroczy :)


Uwielbiam takie niespieszne dni.... bez pracy (marzenie).... w domu...
z ludźmi, którzy sprawiają, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech.
Przyjaciele są bezcenni 


Ślicznie dziękuję za Wasze komentarze pod postem o sypialni :*
Cieszymy się, że Wam również się podoba :)


Miłego dnia!
Anna






54 komentarze:

  1. Wspaniale udekorowałaś stół!! Wszystko jak z bajki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno były cudne babskie pogaduchy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie nakryty stół:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. chcę być twoim gościem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kobieco i bardzo bardzo apetycznie:-) więcej takich zdjęć i dom pełen niezapowiedzianych gości murowany hihi pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah wolę jednak gdy się zapowiedzą, wtedy mogę przygotować poczęstunek ;)

      Usuń
  6. Pięknie u Ciebie, tak świeżo. Patrząc na blogerki, które mieszkają w bieli coraz bardziej myślę, że u siebie też mogłabym tak mieć. Dobrze Aniu, że napisałaś gdzie kupiłaś serwetki, bo są cudowne. W piątek lecę do Leclerka. Oby u mnie były. Pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :)
      Biel zawsze kojarzyła mi się z chłodem, dużo osób odradzało mi ten kolor a ja postawiłam na swoim i cieszę się bo mieszka się cudownie :)

      Usuń
  7. :) ślicznie i uroczo :) miłego dnia życzę, pełnego w takie niespieszne chwile, chwile zatrzymania się, spokojnego bycia.. każdy moment może takim się stać, niekiedy wystarczy skierować odrobinę uwagi na wykonywaną czynność by w niej dostrzec ten właśnie "magiczny moment":)
    Serdeczności kolorowe ślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pięknie to napisałaś :) Coś w tym jest... :)
      Dziękuję

      Usuń
    2. Pięknie to napisałaś ;) Jest w tym racja...
      Dziękuję :)

      Usuń
  8. Cudownie u Ciebie :) Sama marzę o takim popołudniu, uroczym, leniwym, bez pracy. Nawet mi się to czasem udaje, choć nie jest aż tak uroczo :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mi ostatnio bardzo rzadko się to zdarza więc każdą wolną chwilę zamieniam w małe świętowanie :)
      Życzę Ci, żebyś miała jak najwięcej takich wolnych i uroczych chwil :)

      Usuń
  9. Tak przyjemnie i po babsku ;))) Chetnie bym się dosiadła do takich pogaduch ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też do domu wracam jak na skrzydłach :))) Pięknie przygotowane to babskie spotkanie.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, a takie chwile, niespieszne w towarzystwie osób które lubimy, kochamy są najpiekniejsze...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Równiez bardzo lubię organizować u siebie spotkania z przyjaciółmi:) Niestety ostatnio strasznie mi ich brakuje, przez zupełny brak czasu... Piękne zdjęcia i bardzo urocze dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie Kochana nic więcej nie potrzeba :)))))))))))muffiny smacznie się prezentują:))))))))))a sypialnie prześliczna !!!!!!

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne lampiony i serwetki! :) Całość wygląda wprost genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak to wszystko ślicznie zestawiłaś:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kwiatki (zerwane z drzewa) to głóg dwuszyjkowy-piękny.pozdrawiam.Anda

      Usuń
    2. Jejku dziękuję za informację! Chętnie posadzę kiedyś przed swoim domem :)

      Usuń
  16. Przepraszam, że wracam do tematu waszego kominka ale jest bardzo fajny i podobny też chcemy zrobić u siebie. W związku z tym mam pytanie. Jakie wymiary ma ta cegła i czym dokładnie była ona malowana oraz czy na samej górze jest deska czy jakiś marmur i jakiej grubości. Z góry dziękuje za odpowiedz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :)
      Kominek jest "zbudowany" czy raczej wymurowany ze zwykłej czerwonej cegły- 12x25 cm :)
      Pomalowane farbą Dekoral, tylko kurka jak ta farba się nazywała..... sprawdzę i dam znać :D
      a na górze jest dębowa deska pomalowana na biało :) Grubość około 5-6 cm :)
      Pozdrawiam, Anna

      Usuń
    2. a malowałam farbą lateksową z Dekorala.
      kominek składa się z 72 cegieł :D

      Usuń
  17. Pięnie udało Ci się te wszystkie elementy połączyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ Wam zazdroszczę takiego spotkania w takim otoczeniu! :))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi zawsze możesz takie zorganizować dla swoich przyjaciół :)

      Usuń