Przedpokój. Stara komoda.

08:00 Anna od inspiracji do realizacji 57 Comments


Dzień dobry :)

Im więcej czasu chcę poświęcić na naukę a mniej na zainteresowania tym bardziej mi to nie wychodzi :D
Tak więc od kilku dni dopieszczam nasze M.
Wczoraj miałam dzień na robienie porządków- w szafie na ubrania, w półkach na buty, na balkonie i w PRZEDPOKOJU :)

Jedynym meblem jest tutaj stara komoda, którą kupiliśmy na allegro.
Przemalowaliśmy ją na biało a uchwyty, której wcześniej były złote, na czarno.
Teraz wygląda zdecydowanie lepiej niż wcześniej (była pożółkła).




Nasza mała galeryjka sukcesywnie się powiększa... ostatnio dołączyło do niej kilka zdjęć, m.in z The Beatles :)
Mam nadzieję, że niebawem zawiśnie tu kilka naszych zdjęć, bo pewna bardzoooo miła Pani fotograf zaproponowała nam małą sesyjkę :)




Wazony przywędrowały z salonu (więc łatwo się domyślić, że tam też nastąpiły małe zmiany ;) ).
Listownik kupiliśmy w Pepco, ramki w Ikea, Jysku, Pepco, itp. :D Wazony są już bardzo stare- biały jest z F&F a czarny (kiedyś brązowo-turkusowy) hmmm nie pamiętam już skąd :D

W przedpokoju znajdują się dwie wnęki, w jednej jest wieszak na ubrania a druga póki co jest niezagospodarowana.
Z czasem chcemy w niej zorganizować mały kącik do pracy :)
Trudno je sfotografować gdyż w przedpokoju (jak to w bloku) nie mamy okna i jest dość ciemno.
Kiedyś pokaże Wam te dwa zakamarki- tylko lekko jeszcze nad nimi popracuję ;)


Przed:


:D


Życzę Wam miłego dnia i ściskam mocno :)
Anna





57 komentarzy:

  1. Aniu pięknie wszystko wygląda, a na ciemny przedpokój mam dla Ciebie radę - blenda fotograficzna. Tanie i bardzo skuteczne rozwiązanie.
    Buziaki, Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie planuję zakup blendy od dawna tylko zupełnie nie wiem jaką wybrać :/
      Dzięki :*

      Usuń
  2. Piękna komoda i fantastyczna galeryjka. Też mi się taka marzy, ale jakoś zdjęć brak. To taka dziwna norma, że jak się człowiek musi uczyć, to każda inna robota wydaje się być dużo ważniejsza i łatwiejsza i jakoś tak robi się praktycznie sama ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się galeria ze zdjęciami :) Uwielbiam czarno-białe fotki! I ten listownik jest świetny. Bardzo przydatna rzecz. Muszę zajrzeć do Pepco, dawno mnie tam nie było ;)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Koniecznie zajrzyj- często zdarzają się fajne rzeczy :)

      Usuń
  4. Świetne wnętrze :) Uwielbiam czarno - białą fotografię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także uwielbiam czarno-białe zdjęcia :) Dzięki

      Usuń
  5. Aniu bardzo ładny kącik,galeryjka bardzo mi się podoba a mój przedpokój woła... zrób mnie...zrób...:)
    Pozdrawiam ciepło
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah to Kochana koniecznie go posłuchaj i do dzieła! ;)
      Dziękuję

      Usuń
  6. Macie bardzo ładny i przytulny przedpokój:) Podobają mi się też Wasze panele na podłodze, świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy sklep z tekstyliami do domu w skandynawskim stylu. Zapraszamy serdecznie!
    www.sohomely.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak mi się ta komoda podoba,jest boska! Widziałam różne ale takiej nie ;P Porządki mówisz? To jak już skończyłaś u siebie to może wpadniesz do mnie? :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah chętnie :D Serio lubię sprzątać- uwielbiam gdy wszystko ma swoje miejsce :)

      Usuń
  9. Fajnie wszystko dobrane, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow...wygląda rewelacyjnie...Buziaki dla Ciebie i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, komoda piękna, aż dziw bierze, że po malowaniu wychodzi takie cudo, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Komoda zjawiskowa, i te jej nóżki !!!!!! , niespotykane, cudny kształt !!!!!!! I bardzo lubię te przefrezowania po bokach szuflad. Cudna !!!!!
    Galeria i całość włącznie z tablicową ścianą wszystko idealne. Piękne wnętrze !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. oj very very like ... na ścianie widzę listę jakąś do wykonania... my kobiety uwielbiamy listy ja sama też takie zapiski tworzę i uwielbiam wykreślaćtylko takiej ściany nie mam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja wszystko zapisuję bo z pamięcią u mnie kiepsko :D

      Usuń
  14. Pięknie i gustownie! pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie wygląda ta galeria na ścianie i ta lista na ścianie uwielbiam palnować. Co do porządków to nigdy w życiu nie pomyślała bym ze tu w Szwajcari będzie mi brakować porządku;/ Pozdrawiam ze słonecznej Szwajcarii Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?
      Myślałam, że tam wszystko jak w zegarku ;)
      Trzymaj się tam :)

      Usuń
    2. Niestety mieszkam z Polakami, a z Polakami różnie bywa. Nie kazdy jest tak sympatyczny jak ty Aniu, i nie tak kreatywny. Z utęsknieniem czekam na urlop, i powrót chociaz na chwile do domu, do porannej herbaty na tarasie. Czasem takie małe rzezy a cieszą najbardziej.
      PS Aniu może planujesz jakis post o aktywnosci fizycznej, jesteś dla mnie motywacją:) do ruszenia tyłka z łóżka...

      Usuń
    3. Oj to przykre ale niestety prawdziwe :( Ja po kilku wizytach w mieszkaniu mojej siostry (tęż miała współlokatorów) stwierdziłam, że nie mogłabym dzielić mieszkania z innymi bo zasprzątałabym się na śmierć :D
      Post o aktywności? Hmm to chyba jeszcze nie czas :D Dużo mi jeszcze brakuje by motywować innych. Sama muszę się pilnować i co chwilę podjadam słodkości a i siłownię czasem przekładam na dzień następny ;)

      Buziaki :*

      Usuń
    4. oh Aniu wierz mi że na poczatku też ciągle sprzątałam, ale niektórym to przeszkadzało i skutecznie podcieli mi skrzydła. Aniu a czy po treningach z Ewą Chodakowska widziałeaś jakieś efekty?

      Usuń
    5. Przykre to jest :/
      Widziałam :) Ja ćwiczyłam tylko raz w tygodniu (czasem dwa) bo jestem leniuszkiem i efekty były widoczne już po 2 tygodniach ale ponoć mam predyspozycje :D Teraz chodzę na siłownię bo jakoś bardziej się motywuję, żeby ćwiczyć i nie odpuszczać niż w domu :D
      Ale polecam Ewkę z całego serca :)

      Usuń
    6. Też kilka razy z nią cwiczyłam, ale jak zwykle zabrakło motywacji i dobrego słowa od innych. Ale tuta mam spor wolnego czasu powoli wracam do biegania może i wróce do terningów. Koniec narzekania czas wziąc się za siebie:)

      Usuń
  16. Świetnie wygląda galeria czarno-białych zdjęć a komoda wygląda rewelacyjnie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podba mi sie takie zestawienieTaki listownik, tez mi chodzi po głowie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość często pojawia się w ofercie Pepco :D Jakby coś daj znać to Ci wyślę :D

      Usuń
  18. Porwałabym Ci tą komodę!!! Pięknie i elegancko!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, jestem tak zachwycona ramkami, że chyba pobiegnę do jakiejś ikei i zaraz zacznę zbierać inspiracje do swojej ścianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Znów powiedzą, że mamy podobne mieszkania :D cóż poradzić, że lubimy piękne rzeczy ♥

      Usuń
  20. Super się to prezentuje :) marzę właśnie o takim stylu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja na początku nie byłam przekonana do tej komody. Dopiero po czasie ją zaakceptowałam :)

      Usuń
  21. Nie no przedpokoj u Was tez jak z katalogu Aniu!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. wow! piękna przemiana (zwłaszcza patrząc na zdjęcie "przed" ;)) cudowna komoda (skąd jest?) poszukuję podobnej do swojego przedpokoju...
    pozdrawiam! Martyna

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, ale odmiana! nasz przedpokój trzy tygodnie temu wyglądał tak jak Twój przed przemianą!

    OdpowiedzUsuń