Herbatki Løv Organic.

20:55 Anna 22 Comments

Dzień dobry <3

Oj dawno nie było nowego posta ;) Całe 8 dni!

Dziś się chwalę ;) Jakiś czas temu wygrałam zestaw herbatek LØV ORGANIC.
5 smaków by sprawdzić, która smakuje najlepiej :)

Wygraną zawdzięczam koleżance, która udostępniła konkursowy post na fb :)
Asiu ślicznie dziękuję i  zapraszam na herbatkę! 



 Herbatki LØV kusiły mnie od dawna... nie tyle smakiem (bo tego nie znam) co pięknymi puszkami, w których można je kupić!
A po zużyciu herbaty puszki z pewnością znajdą nowe zastosowanie :)
Dzięki wygranej mam okazję spróbowania kilku smaków i z pewnością ułatwi mi to wybór tej pierwszej już pełnowymiarowej herbatki :)




Herbatki znajdziecie- TUTAJ


Kilka inspiracji z pinterest.com:





Pozdrawiam,
Anna

22 komentarze:

  1. te w puszeczkach śliczne...
    pasowałyby mi do desek do krojenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna herbaciana girlanda :-) Gratki wygranej :-) Bardzo ladne te puszki z herbatka :-)

    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa jak smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam herbatę, a w tak ładnym opakowaniu to jeszcze bardziej:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha ha, na pierwszy rzut oka te herbaty wydały mi się być czymś całkowicie innymi :) też występującym w różnych smakach i kolorach. Nie samą herbata człowiek żyje... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I od której by tu zacząć - wszystkie kuszą kolorami :) świetnie wyglądają z klamerkami :))))) a biały taboret z inspiracji - cudo!!! Pięknego weekendu Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiem :D Taborecik jest boski :)
      Dzięki Madzia i Tobie również miłego weekendu :)

      Usuń
  7. W pięknym designie wszystko smakuje lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za cudo, już same opakowania są genialne, gratuluję wygranej :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. prezentują się bardzo smacznie :) super wygrana :)

    OdpowiedzUsuń