Przepis na knedle z truskawkami...

17:09 Anna 17 Comments

Dzień dobry <3

Od czasu do czasu przychodzi mi ochota na tzw. smaki z maminej kuchni :)
Dziś po raz pierwszy samodzielnie przygotowałam knedle z truskawkami!
Mój domowy kucharz, czyli mój narzeczony ani troszeczkę mi nie pomógł.
Jestem z siebie dumna ;D



Przepis z portalu kwestia smaku


Składniki:
• 500 g ugotowanych ziemniaków

• 
300 g mąki pszennej

• 
po szczypcie soli i cukru

• 
2 jajka


Nadzienie:

• 400 g truskawek

• cukier


Wykonanie:


Obrane ziemniaki przecisnąć przez praskę, dodać mąkę, sól, cukier oraz jajka. 


Składniki dokładnie wymieszać i połączyć ze sobą formując wałek. 

Nożem odcinać niewielkie kawałki ciasta, formować na dłoni placuszki, 

W środek wkładać truskawkę (małą w całości, większe pokrojone w kawałki) i odrobinę cukru. 


Zlepiać brzegi jak na pierogi i dłońmi formować kulki.

Następnie wrzucić do gotującej się wody i poczekać aż wypłyną na wierzch.




SMACZNEGO!
Anna


17 komentarzy:

  1. Aniu! ale mi smaka narobiłaś. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę skorzystać z przepisu, bo zapowiada się na niezbyt trudny i przepyszny! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowite zdjęcie, musze sama tez zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh Aniu ale narobiłaś ochoty, a niestety do domu daleko.Może kiedyś samoa ugotuje takie smakołyk,i kto wie. Aniu wydajesz się być osobą zorganizowaną iperfekcyjną jak ty to robisz? Pozdrawienia z upalnej Szwajcarii Sylwia
    PS. Aniu posiadasz moze konto na Pinterest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfekcyjna Pani domu ;) Hihi :D
      A tak serio to staram się być perfekcyjna ale jeszcze bardzoooooo dużo mi brakuję :)
      Mam konto: http://www.pinterest.com/annatomaska/

      Pozdrawiam Cię Kochana :)
      Gdybyś chciała ziemniaków na knedle to daj znać- wyślę Ci z kg ;)
      Buziaki :*

      Usuń
    2. Aniu jesteś moim wzorem do naśladowania hi hi
      Skoro tobie brakuje dużo do naśladowania to ja jestem na samym końcu tej drogi. Ale spokojnie wyrobie się. Ziemniaki tutaj mamy i są smaczne ale oddałą bym sporo za polską bułkę.

      Usuń
  5. Ależ narobiłaś mi ochoty :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pychotki:) ...mmm....i to tak na sam wieczór smaczek się pojawił na takie tradycyjne dańko:))) ..a może się przyśnią?:) hi hi:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, narobiłaś mi smaka tym jedzonkiem :-)

    OdpowiedzUsuń