Koszyk z tkaniny So Homely

07:55 Anna 36 Comments



Dzień dobry <3

kochani w sobotę na fb pokazałam Wam paczkę, która do mnie przyszła...
dziś zdradzam co w niej było.
Śliczny tekstylny koszyk z sohomely.pl

Koszyk jak zwykle, gdy kupię coś nowego, wędrował po całym mieszkaniu 
w poszukiwaniu idealnego miejsca.

Zamówiłam go z myślą o salonie i miałam w planach przechowywanie w nim czasopism...
jednak w sobotę stworzyłam nowy kącik w naszym M.





Tego miejsca chyba jeszcze nie widzieliście :D Dziwne.... ;)
Jest pomiędzy jadalnią a przedpokojem.
Plany?? Kiedyś będzie tam miejsce do pracy lub mała spiżarnia- czas pokaże.




Koszyk idealnie pasuje do pozostałych przedmiotów w kolorystyce B&W.
Skrzynki przywędrowały z balkonu więc tym sposobem muszę znaleźć kolejne! :D




Tak jak wspominałam szukałam idealnego przeznaczenia dla koszyka :)
Z czasem i tak pewnie coś zmienię :D




koszyk- sohomely.pl
segregatory- Ikea
pudełko w gwiazdki, zeszyt- DIY
białe pudełko- Kaufland


Pozdrawiam,
Anna

36 komentarzy:

  1. Fantastyczny koszyk i te skrzynki :) Ja się szykuję do skrzynkowej inwazji, ale póki co mój Ł szlifuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny i nowy koszyk i cały ten kącik ze skrzynkowym regałem!!! Nie wspomnę już o pudełku i zeszycie DIY ,bo gwiazdki uwielbiam :)
    Miłego dnia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ tam u Ciebie pięknie ! :) Koszyk jest świetny, taki prosty a ma swój urok :) Pozdrawiam, miłego dnia ;)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest. I właśnie przypomniałam sobie, że muszę koniecznie poszukać starej skrzynki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja, jak pieknie się wkomponował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie zagospodarowałaś tę wnękę :) Zainteresował mnie piękny kolor ścian! Strasznie chciałabym wiedzieć jaki to producent i numer. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ullala to dopiero zagadka.... muszę poszukać numeru :)
      Dam znać...

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentuje w otoczeniu bieli :) Super zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny koszyk i cała jego otoczka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu koszyk super osobicie uwielbiam wszystkie kosze, pudła, organizację i jeszcze raz organizację. hi hi
    Pozdrawiam sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jakiego aparatu używasz do robienia zdjęć? Zasatawiam się nad kupnem lustrzanki ale kompletnie nie znam się na tych wszystkich parametrach:/

      Usuń
    2. ja też uwielbiam gdy wszystko jest poukładane i ma swoje miejsce :)
      Zdj. robię Nikonem D5100 i obiektywem 18-55 (daje radę zarówno w przypadku zdj. na bloga jak i na wakacjach :) )
      Nie znam się też na parametrach więc za bardzo nie pomogę :/

      Pozdrawiam,
      Anna

      Usuń
  11. czy to jest maly czy duzy kosz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu ja też szykuję się do malowania skrzynek:) Jak byś mogła napisać jakiej farby używałaś do ich malowania? Dzięki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pomalowania tych użyłam farby, której nie polecę bo jest beznadziejna :D
      Ale pomalowałam już kolejne skrzynki farbą Dekoral do drewna i metalu i wyszło super!

      Usuń
  13. obawiam się, że zaraziłaś mnie miłością do czarno-białych rzeczy!
    Pozdrawiam :) Magda

    OdpowiedzUsuń