DIY: jak odnowić starą skrzynkę.

19:26 Anna 57 Comments



Dzień dobry :)

Kochani mam ostatnio bardzo dobry humor a to dlatego, że:
po 1. w niedzielę odbył się ostatni zjazd na uczelni :D
po 2. oddałam pracę dyp. i została tylko obrona 
po 3. wygrałam konkurs na metamorfozę mieszkania w "Wnętrze i ogród" (szczegóły innym razem)
po 4. przygotowuję zdjęcia naszego M do magazynu wnętrzarskiego
po 5. otrzymałam propozycję sesji zdjęciowej naszego M do innego magazynu wnętrzarskiego
po 6. mam czas na swoje pasje a to dzięki temu, że pracuję od 8-16 i mam wolne weekendy :D

Takie niby drobne radości ale dla mnie znaczą wiele :)


A poniżej szybka metamorfoza starej skrzynki znalezionej gdzieś w garażu znajomego.
Moje pierwsze próby decoupage- chyba nie jest źle ;)




A przed pomalowaniem wyglądała tak...
Też ładnie ale była bardzo zniszczona (zdjęcie tego nie oddaje) i szlifowanie niewiele pomogło.



Pozdrawiam Was gorąco!
Anna



57 komentarzy:

  1. No to dzieje się! Super. Trzymam kciuki za obronę. I efekty sesji.
    Metamorfoza skrzyni wyszła pięknie.

    Buziaczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. to wcale nie takie małe powody do radości :) fantastycznie czytać że ktoś jest zadowolony i wszystko super się układa :)
    gratuluję ! i życzę pięknych zdjęć i sesji
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę a jeszcze milej czytać, że ktoś się cieszy moimi małymi radościami :D
      Dziękuję i pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Dzieje się! Gratulacje! Czekam niecierpliwie na dalszy rozwój wydarzeń :) Daj cynka kiedy i w których magazynach mam Ciebie szukać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie drobne????? Kochana gratuluję. Czekam z niecierpliwością :)
    Skrzyneczka świetna :) szczególnie wieczko od środka mnie urzekło :) Fajny pomysł.
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. po 3,4 i 5 wcale się NIE DZIWIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszcze Ci Twojego życia! Super ze massz tyle powodów do szczescia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniała dopisać ze skrzynia wyszła super!

      Usuń
    2. OJ Kochana nie wiem czy jest czego zazdrościć ;)
      Pamiętaj, że piszę o samych pozytywnych zdarzeniach a tych negatywnych też czasem jest sporo.
      Staram się zawsze widzieć tą jaśniejszą stronę życia i cieszyć się każdą chwilą i każdym małym szczęściem :)
      Polecam spojrzeć optymistyczniej na świat :)
      A żeby Cię pocieszyć, że moje życie wcale nie jest takie różowe to powiem Ci tylko, że już 3 razy w tym roku zmieniałam pracę, w żadnej nie mogę zagrzać miejsca.
      A i w życiu prywatnym czasem nadchodzą czarne chmury.
      Głowa do góry! :)
      Pozdrawiam gorąco :*

      PS. oj tam skrzynka ;)

      Usuń
    3. No wiem, ze nie ma ideału. Ale powiem Ci ze ja jestem w takim dołku, ze tylko pozytywne myślenie trzyma mnie na nogach! Może w końcu cos się odmieni :-)

      Usuń
  7. No to się dzieje :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. i niech dobra passa trwa! czekam na foty w tych wszystkich magazynach wnętrzarskich :)) a skrzynka eeeextra!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło słyszeć że tak się super układa! 6xgratulacje;) a skrzyneczka wyszła bardzo bardzo fajnie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :) I czekam na dalsze relacje:) Pozdrawiam, iszart

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje niech sprawy toczą się tak dalej. Skrzynka piekna przed i po!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu ogromnie ci gratuluję i nie mogę doczekać się kolejnych postów z większa ilości informacji i zdjęć:-) ))))))))
    Skrzyneczka cudna ten róż dodał jej słodyczy taka kropeczka nad i:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko :) Niebawem z pewnością podam więcej szczegółów :)

      Usuń
  13. Jaka udana przemiana skrzynki:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super!!! Gratuluję:D I powodzenia na obronie:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow gratulacje! Wcale się nie dziwię że jesteś szczęśliwa :)
    Pięknie odnowiłaś skrzyneczkę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu bardzo Ci gratuluję!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow Aniu! Ile się dzieje u Ciebie! Ile dobrego się dzieje :)))))) Gratuluję Ci z całego serducha!!!!!!!!!!!!!! Bardzo się cieszę czytając o tych wszystkich wyróżnieniach i nagrodach i trzymam kciuki za powodzenie planów wnętrzarskich :)))))) i za obronę też kciuki trzymam :))))))))))))) wieko skrzyni zachwycające zdolna Kobieto :)))))))))) Dobrego weekendu dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu,
    jakim aparatem wykonujesz zdjęcia? Obserwuję Twój blog od jakiegoś czasu, jesteś niesamowitą inspiracją!

    Pozdrawiam serdecznie ;).
    Agata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za te miłe słowa :)
      Zdjęcia robię Nikonem D5100 i obiektywem 18-55

      Pozdrawiam,
      Anna

      Usuń
  19. Super Aniu! Gratuluję i trzymam kciuki :-)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, witam serdecznie, jak u Ciebie pięknie , jestem pierwszy raz i jestem zachwycona :-)
    Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Magda, bardzo mi miło i zapraszam częściej :)
      pozdrawiam,
      Anna

      Usuń
  21. Gratuluję sesji do magazynów! Świetna metamorfoza skrzynki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale się dzieje u Ciebie! zazdroszcze i chwale!:)))
    Skrzyneczka z potencjałem:)

    OdpowiedzUsuń
  23. witam gdzie zakupiłaś ten piękny metalowy kosz z 1 zdjęcia?pzdr. a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale szczęściara z Ciebie :) jak ludzie mogą takie cuda trzymać w garażu :) pozdrawiam m.

      Usuń
  24. przepiękna skrzynia! jak to zrobiłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farba a następnie przykleiłam serwetkę papierową za pomocą białka jajka :D

      Usuń
  25. przepiękna skrzynia? jak to zrobiłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń