Moje mieszkanie na 1 miejscu w konkursie magazynu Wnętrze i ogród"

19:14 Anna 50 Comments


Dzień dobry Kochani 
Dziś chcę się pochwalić moją wygraną w magazynie "Wnętrze i ogród".

To moja pierwsza wygrana (jeśli chodzi o nasze M) dlatego jest bardzo miło zostać docenioną za pracę i serce jakie włożyłam w urządzenie naszego M. 
Nagrodą podzielę się oczywiście z moim K, który jest drugą połową całego zamieszania w mieszkaniu ;)



W konkursie wygrała także Kasia z Ostrowa Wlkp., która po pierwsze jest obserwatorką bloga Od inspiracji do realizacji a po drugie mieszka niedaleko 
Serdecznie gratuluję wszystkim zwycięzcom! 







50 komentarzy:

  1. Chwal bo jest czym:) Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie:) zrobiliście kawał dobrej roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! A co wygrałaś?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie sesję do tego magazynu. Ale lampa na pewno się przyda:) Masz już na nią pomysł?

      Usuń
  4. Gratuluję Aniu. Zasłużyłaś, stworzyliście wspaniałe miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje zasłużonej wygranej!!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje dla wszystkich dziewczyn:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje gratulacje !!! Bardzo się cieszę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. GRA-TU-LA-CJE!!!:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluje! wygrana jak najbardziej zasluzona! :-)

    Pozdrawiam cieplo :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluję ;-)...ja zawsze mam tylko zdjęcia "po" o tych "przed" zwykle zapominam. Buziaki i dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja staram się zrobić zdjęcia i przed- miło jest poźniej je porównać :D

      Usuń
  11. WoW gratuluje i pozdrawiam!

    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu serdeczne gratulacje!!!!! Super :)))) Wasze mieszkanko jest naprawdę cudowne, w każdym drobiazgu czuć Twoją troskę, miłość i radość, jaką Ci sprawia urządzanie go :) pierwsze miejsce w 100 procentach zasłużone :)) buziaki dla Was :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję Magda za tak miłe słowa :) Staramy się jak możemy by mieszkanie było w 100% NASZE, takie jakie sobie wymarzyliśmy :)
      Aż się boję pomyśleć co by było gdyby nasze marzenie o DOMU się spełniło :D

      Usuń
  13. Wielkie gratki i usciski!! wszystko zasluzone!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo,bardzo gratuluję! Zdziwiona nie jestem,bo Twoje mieszkanie jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje wygranej ! i prawdę mówiąc wcale się nie dziwie ;-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń