Poduszki, poduszki i jeszcze raz poduszki.

07:45 Anna 34 Comments




Dzień dobry <3


Kochani ostatnio wpadłam w nałóg! Kupowania, szycia poduszek :D
Nie ma końca... co chwilę przybywają nowe :)

Aktualnie w naszym salonie królują pasiaste żółte poduszki (Jysk) i kilka białych (DIY).
Na balkonie oczywiście styl marynarski- paski, paseczki, granat i biel z odrobiną czerwieni (DIY).
Ludwik dostał swoja LOVE poduszkę z Empiku  i bardzo im ładnie razem :)
Poduszka pieniek- to dzieło Lady stump a kwieciste kupiłam na allegro.













Najnowszy nabytek ze sklepu  HUG the STUFF to podusia z kotwicą- jest cudna!
Jejkuu jak ja uwielbiam motyw marine <3




 Ostatnio korespondowałam z dziewczynami z Hug the stuff i muszę Wam powiedzieć, że są szalenie sympatyczne! Uwielbiam pozytywne osoby :)

Piszą o swoim sklepie tak:
"Wszystkie produkty dostępne w sklepie Hug the stuff oparte są na naszych autorskich pomysłach, co niewątpliwie daje nam ogromną satysfakcję.
Staramy się zachować różnorodność przy procesie projektowania, aby każdy z Was mógł znaleźć coś wyjątkowego dla siebie. Co istotne asortyment naszego sklepu od początku do końca jest tworzony w Polsce."





Pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia! 
Anna


34 komentarze:

  1. No taaak... ja te tak mam. Tzch podusyek to mogabzm mie setki!!! Twoje sa swietne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja co chwilę bym zmieniała poduszki w salonie :D

      Usuń
  2. Wszystko razem tworzy piękną calość! Ja tez mam jakąś dziwna slabość do poduch ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. znam to:) tez kocham wszelkie poduchy i poduszki:) juz niektore musze po szafach chowac:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to sao! w skrzyni w salonie schowane są poszewki, które czekają na swój czas :D

      Usuń
  4. Nie ma co się dziwić. Poduszki i poduchy sprawiają, że wnętrza stają się przytulne :) A ich zmiana nadaje pomieszczeniu nowego, innego charakteru. Również przepadam za stylem marin ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! zmiana poduszek sprawia, że pokój wydaje się inny :)

      Usuń
  5. Śliczna jest! Ja też mam obłęd poduszek, ale takich zwyczajnych - uszytych z jednolitych tkanin. Najczęściej służą dzieciakom do bitew poduszkowych i układania domków/garaży/tajnych baz - co zupełnie mnie osłabia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To możemy sobie podać łapki, ja też jestem wręcz uzależniona od poszewek;)))
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam poduchy. Mam ich mnóstwo i wciąż przybywają nowe. Tylko mąż nie jest zadowolony, śmieje się, że musi zrzucić kilka kilogramów z sofy, żeby usiąść ;) ta z kotwicą jest niebanalna, idealna na lato :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  8. A dopiero jak ja kocham...z każdych zakupów wracam z nową poszewką...przed mężem upycham po kątach ;-) i potem sukcesywnie wyciągam mówiąc, że tą już mam od dawna ;-). Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też uwielbiam poduchy, ale mam zakaz kupowania poszewek (mamy ich tyle...) :))) może Ola Zebra ma dobry pomysł z tym, żeby mówić mężowi, że te poszewki od zawsze u nas były :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Podusie są super, nie dziwie się że na ich punkcie szalejesz:)
    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  11. Poduszki rowniez uwielbiam,potrafaja szybko odmienic wnetrze:-) a poduszka z gwiazdka skad? Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  12. ojjj całkowicie popieram Twoją fascynację poduszkami:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój T. to się zawsze zastanawia na co kobietom te wszystkie poduszki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam słabość do poduch. Twoje śliczne,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobra poduszka, to miłe leniuchowanie :D i przytulne mieszkanie :D
    może i moje zwierzaki byś polubiła :D
    Co do twoich poduch-każda inna, a jednak takie cudne :D i spójne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na potrzeby posta :) Zwykle w salonie są tylko np czarno-białe :)
      Zajrzę do Ciebie w wolnej chwili :)

      Usuń
  16. Choruję na to samo!! jest na to jakieś lekarstwo? już ich nie mam gdzie trzymać :) Twoje piękne, chciałabym wszystkie (niektóre nawet mam;).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też uwielbiam poduszki i ... kubki. Te Twoje w kwiatki na łóżku cudne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna i nietypowa poszewka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Poduszki są świetne:) ja często szyje je samodzielnie, kilka podejrzałam na sferawnetrz.com.pl

    OdpowiedzUsuń