Balkon w bloku w stylu marynistycznym.

07:45 Anna od inspiracji do realizacji 40 Comments



Dzień doby Kochani! <3

Moje balkonowe rewolucje nie mają końca dlatego postanowiłam pokazać Wam co do tej pory udało mi się na nim zdziałać :)
Zacznę od krzeseł, które sąsiedzi chcieli wyrzucić.
Patrzyłam na nie przez okno i rozmawiając z przyjaciółką przez telefon zastanawiałam się czy po nie zejść :D
Wizja pomalowania ich na biało i obicia granatowym materiałem pomogła mi podjąć decyzję!
Myślę, że teraz wyglądają o niebo lepiej...



Udało mi się też uszyć kilka poszewek w marynistycznym stylu.
Tkaniny zamówiłam już jakiś czas temu u użytkownika Świat Bawełny.





Oprócz poszewek powstało też nowe wypełnienie do koszyka i skrzynki (w kolejnym poście).





Poniżej poszewka z namalowaną kotwicą- moje DIY.




Co to byłby za balkon bez roślin ;)
U nas królują zioła- rozmaryn, cząber, bazylia, tymianek.... do tego rukola, stewia, pietruszka, itd.



4


Jest też lawenda, lobelia i inne kwiaty balkonowe.
Biała konewka też przeszła swoją metamorfozę- pamiętacie?





Kochani to tylko połowa balkonu- druga cały czas w trakcie realizacji :)
Będzie kolejny post o balkonie...


Mam nadzieję, że ta część się Wam podoba. Koniecznie dajcie znać :)




Tkaniny- Świat Bawełny (tutaj)
Osłona balkonu- Ikea (tutaj)
Potrójne doniczki- Jysk
Białe osłonki- Ikea (tutaj)
Koc w gwiazdki- Makro


Gorąco Was pozdrawiam!
Anna



40 komentarzy:

  1. cudowne, świeże, urocze miejsce:) idealne do odpoczywania, relaksowania się. A te zioła musza dawać piękną mieszankę zapachową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Królują.... boszszsz

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu od dzisiaj jesteś dla mnie Łowcą Skarbów :)) Krzesła fantastyczne i super, że dostrzegłaś w nich ten potencjał i uratowałaś przed smutnym losem :)) Balkon piękny - kiedy Ty znajdujesz na to wszystko czas???? Buziaki i pięknego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha czasem coś uda mi się upolować :D
      Dzięki Magda :) a czas zawsze się znajdzie ;)

      Usuń
  4. Witaj
    Przepiękna metamorfoza krzeseł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Krzesła świetne, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie, szkoda, że tylko fragment, ale powiedzmy że czuję się zachęcona do częstszego zaglądania :) Czy ta osłona wystarczyła na całą balustradę? Zadowolona z niej jesteś? jak na moje oko to nie do końca jest dopasowana wymiarami i przez to się podejrzanie marszczy. Podoba mi się u Ciebie zamiłowanie do recyclingu i ten twórczy zapał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie więcej zdjęć balkonu :) Druga część jeszcze nie jest zagospodarowana dlatego kolejna odsłona już niebawem ;)
      osłona nie starcza na cały balkon (niestety). Marszczenie wynika z tego, że pogubiłam te "zapięcia" i niestety w niektórych miejscach odstaje. Trzeba przywiązać :D Ogólnie jestem z niej zadowolona- prałam ją już dwa razy i nadal jest ok :)
      Dziękuję :) pozdrawiam

      Usuń
  7. Ja nie mam balkonu dlatego tobie zazdroszczę tak przytulnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohhh to szkoda... ja przeprowadziłam się z małego miasteczka (czy dużej wsi- jak kto woli) gdzie miałam ogród, mieszkałam przy lesie.... i nagle BLOK. Balkon trzyma mnie tutaj przy życiu ;)

      Usuń
  8. WOW!!!! krzesła cudne,śliczny balkon:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale krzesła zmalowałaś! Coś pięknego!W góle cały balkonik wspaniale wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne miejsce wyczarowałaś :) Krzesła dodstały nową twarz i pomyśleć, że tak neiwiele trzeba aby mieć nowy mebel:)
    Pozdrawiam
    Kasia
    Kasmatka

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, metamorfoza krzeseł w Twoim wydaniu to mistrzostwo świata! Wyglądają pięknie :) I w ogóle masz śliczny balkon.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziękuję :D mistrzostwo to może nie jest ale i tak jestem dumna z tej metamorfozy :)

      Usuń
  12. Piekny balkon :) Rewelacyjne krzesła Ci wyszły, a calość prezentuje się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Że też ludzie takie kąski wyrzucają! Balkonik wyglada super!

    OdpowiedzUsuń
  14. azyl spokoju na blokowisku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Twoje pomysły, świetny balkon!

    OdpowiedzUsuń
  16. Balkon wygląda rewelacyjnie. Krzesła to unikaty - są świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna metamorfoza:) muszę koniecznie pokazać mężowi:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że trafiłam tu do Ciebie. Piękne aranżacje, moje oczy szaleją wyłapując cudności i rarytaski. Już wiem, że zagoszczę na dłużej:) Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń