Relaks w ogrodzie.

15:06 Anna 20 Comments


 Dzień dobry :)
Strasznie dawno mnie tu nie było... hihih żartuję.. zaglądam na bloga codziennie :)
Jak Wam mija długi weekend? Jesteście w domu czy wybraliście się w jakieś ciekawe miejsce?
Ja weekend spędzam w moim rodzinnym domu i jest cudownie <3
Dom przy lesie, w spokojnej miejscowości, ogród, altana.... jednym słowem sielanka :)

Wiecie, że uwielbiam poduszki :D
Chciałam Wam pokazać kolejną piękną poduchę od  Lady Stump
Te pieńki są urocze a do tego bardzo wygodnie oprzeć na nich głowę :)
Idealne by zabrać je na piknik czy plażę!





Poduszki znajdziecie - TUTAJ


A tak à propos wiklinowego love to zobaczcie co udało mi się upolować na giełdzie staroci- za 19 zł!




Pozdrawiam,
Anna


20 komentarzy:

  1. fajnie mieć taki domek przy lesie ... :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Domek przy lesie - marzenie :) jeszcze, jakby dorzucić do tego widok na Śnieżkę, wprowadzam się od razu :) A podusie bardzo ciekawe :) pozdrowienia Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widoku na Śnieżkę nie mam ale i tak jest cudnie :) Kiedyś pokażę widok z okien :)

      Usuń
  3. to już fakt udowodniony że kochasz poduchy a kosz bardzo fajny taki zgrabny i cena wow;-)
    pzdr:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam buszować po giełdach i sklepach ze starociami. Zawsze coś upoluję za grosze. Kosz kupiłaś rewelacyjny.
    A poduchy uniwersalne i bardzo fotogeniczne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam zaglądać na takie giełdy :)
      Dzięki :)

      Usuń
  5. Lubie takie kosze,a cena super !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny kosz!

    zapraszam na pesto po polsku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też najlepiej wypoczywam w takich zielonych i spokojnych miejscach:) piękne zdobycze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu...fantastyczne i poduszki i starociowe łowy. Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń