DIY: wianek z muszli

21:55 Anna od inspiracji do realizacji 46 Comments


DIY- wianek z muszli

Potrzebne będą:
muszle
klej na gorąco
pistolet
cierpliwość ;)




Kochani żadnej filozofii tutaj nie ma... kleimy kolejno każą muszlę jedna do drugiej i  tak w kółko :D


Zdradzę Wam śmieszną historię...
Skleiłam wszystkie muszle, postawiłam wianek na balkonie... kiedy wróciłam z pracy był w rozsypce... niestety klej pod wpływem wysokich temperatur znów stał się płynny :D
Ot cała Anna :D


Pozdrawiam Was gorąco ;)
Ania


46 komentarzy:

  1. Widzisz, gdybyś go dziś skleiła... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wianek może być wspomnieniem nadmorskich wakacji albo całoroczną ozdobą łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wakacyjne pamiątki skleić w jedną całość :)

      Usuń
  3. Tak Aniu bez podstawy kleiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez podstawy, tzn. Bez np. Slomianego czy styropianowego krążka. Pomoglam sobie tylko talerzem, żeby kształt był ładny :)

      Usuń
  4. Oj czasem tak bywa :)
    Śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko czego akuratnie mam ale diy super
    Aniu podejście nr 2 i będzie ok:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wakacyjne wspomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że w tym roku nie udało mi się wyjechać na wakacje :(

      Usuń
  7. Świetny wianek !
    Ja co roku o tej porze robię wianek z rajskich jabłuszek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię dekoracji z muszli, jakoś nigdy nie przemawiały do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że ja też :D ale miałam te muszle.. nie wiedziałam co z nimi zrobić i tak jakoś przyszedł pomysł na wianek :D

      Usuń
  9. Taki wianek w rozsypce? Chyba bym się poryczała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty :)
      Taki kłopot to nie kłopot ;) Wianek da się naprawić :)

      Usuń
  10. HiHi...no każdy z nas tak czasem ma ale pomysł świetny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny ten wianuszek :D duuuużo pracy pewnie w niego włożyłaś a tu kicha.
    Oby za drugim podejściem wyszedł równie nieziemsko :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. mam sporo muszli i już wiem co z nich powstanie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie :) cieszę się, że podsunęłam CI pomysł :)

      Usuń
  13. ale ładny! <3 taki wakacyjny... :)))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście muszle przechowuje w szklanych ładnych naczyniach i zawsze je trzymam w łazience, ale może kiedyś też zrobie taki śliczny wianek jak Twój :) Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny wianek:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł ! podziwiam jego idealny kształt bez podkładu !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca bez podkładu :D Podłożyłam sobie talerz, żeby miał ładny kształt :D

      Usuń
  17. Oj biedna! dobrze że chociaż zdążyłaś obfocić;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Musialo byc bardzo goraco, szkoda ze splynelo bo wianek wyszedl pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wianek jest piękny i szkoda, że się rozczłonkował... :) ale mnie samej też się to kiedyś zdarzyło więc witaj w gronie :)

    OdpowiedzUsuń