Co porabiam w wolnym czasie.

17:59 Anna 24 Comments



Dzień dobry :)

Strasznie przepraszam, że ostatnio rzadko dodaję nowe posty ale...
powodów jest kilka :)
Pierwszy to masa nowych pomysłów do zrealizowania a niewiele czasu.
Staram się po pracy oddawać swojej pasji i zaszywam się w garażu na tyle ile się da ale czasem fajnie też wyjść do ludzi :D

Strasznie miło czuć się docenianą, nawet jeśli to tylko mała wzmianka o mnie w magazynie „Wnętrze i ogród”


Moja nagroda :) Lampa De Ferr <3
Tylko gdzie ją postawić? 



A po pracy...... :)








Wiecie, że wcześniej szlifowałam wszystko ręcznie :D
Jakie to ułatwienie gdy ma się narzędzia :D



Buziaki Kochani! :*
Anna








24 komentarze:

  1. Cudna lampa!- serdecznie gratuluję!
    Oj widzę pracusiu, że szykuje się jakiś cudny stoliczek, półka i krzesło :-)
    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szykuje się ale jak zwykle zaczęłam zbyt wiele rzeczy robić na raz :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Gratulacje. Cieszę się razem z Tobą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie dobre narzędzia zmieniają wszystko. Jak już się zacznie, to szybko okazuje się, że przydałoby się jeszcze dokupić kolejne;) Szlifierka taśmowa, oscylacyjna, do detali;) Zazdroszczę własnego "warsztatu" mnie brak takiego miejsca bardzo ogranicza... no bo ile można coś wozić na działkę, albo co wieczór sprzątać? Gratuluję wyróżnienia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, takie miejsce w piwnicy, garażu bardzo ułatwia pracę :) Spokojnie można zostawić niedokończoną pracę na kolejny dzień :)
      Dziękuję

      Usuń
  4. Oj kochana...ja właśnie odkładam na "trzymadło" pod moje sito. Ręcznie podtrzymując, padam z sił chwilami...
    a później zakwasy... dobry sprzęt to dobra podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co ja nawet nie myślę o takich podstawowych narzędziach- te wypożyczam od czasu do czasu :)

      Usuń
  5. Aniu fajnie Cię widzieć :))) i gratulacje ponowne - lampa świetna :) uściski!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lampa fajna:) Zapewne znajdziesz dla niej godne miejsce. Inspirująco tu u Ciebie więc z chęcią będę zaglądać:) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wyróżnienie:) Pracowita kobietka z Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia :) lampa jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń