Przepis na kruche ciasto z jabłkami.

15:01 Anna 8 Comments


Dzień dobry :)


Dziś post o jabłkach. A dokładnie przepis na kruche ciasto z prużonymi jabłkami.
Zdecydowanie nie był to mój dobry dzień na wypieki, bo strasznie sie denerwowałam przygotowując to ciasto.
Zapomniałam dodać jajek, proszku.. na szczęście w porę się zorientowałam i udało się je uratować :D








Składniki:

3 szklanki mąki
1/2 szklanki cukru
1/3 szklanki cukru
pół paczki proszku do pieczenia
4 jajka
1 margaryna/masło
prażone jabłka

Przepis:

Mąkę, 3/4 szkl. cukru, proszek do pieczenia, 4 żółtka łączymy z margaryną (kroimy to a następnie ugniatamy).
Białka ubijamy na pianę z 1/3 szkl. cukru.

Ciasto wykładamy do formy (pamiętaj zostawić część na wierzch), następnie nakładamy jabłka, pianę i paseczki z ciasta.

Pieczemy w temperaturze ok. 150-170 stopni C przed około 45 minut (wszystko zależy od tego w jakiej temp. zawsze pieczesz ciasto, każdy piekarnik piecze inaczej :D ).










A finalnie ciasto wygląda tak: 











Jedz jabłka!
SMACZNEGO

Anna





zBLOGowani.pl

8 komentarzy:

  1. Aniu, ciasto wygląda bardzo apetycznie :-)
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze dzisiaj zagości na moim stole. Fajny przepis i piękne zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. MMM, a ja wczoraj zrobiłam sernik, ale popijam cydr ;) więc jakby nie patrzeć i jabłka w moim menu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pychota, ja też w weekend robiłam szarlotkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda niesamowicie! jak na filmach amerykańskich... Apple pie :))))
    i z pewnością smakowało wspaniale :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda smakowicie i mam nadzieję że w week uda mi się zrobić również takie cudow jak Twoje:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmmm tylko nie szarlotka... przecież ja sie w spodnie przez szarlotkę nie zmieszczę już!!!!

    pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń