DIY: Spiżarnia.

07:30 Anna 55 Comments


Dzień dobry Kochani :)

Od września wprowadzam w życie i oczywiście na bloga comiesięczne projekty do wykonania.
Na czym będą polegały?
Planuję sobie pewne zadanie, projekt i daję sobie jeden miesiąc na jego wykonanie.
Zadania będą czasem mniejsze a czasem większe.
Skąd ten pomysł?
Często zaczynam odnawiać stare rzeczy czy robię coś nowego i nie kończę ich… leżą sobie aż pewnego dnia mi się o nich przypomina. 
Dlatego aby wszystkie moje pomysły przeszły od inspiracji do realizacji postanowiłam wyznaczyć sobie na ich wykonanie jeden miesiąc.
Mam nadzieję, że będziecie mi kibicować  i przy okazji nadal śledzić moje domowe rewolucje ;)



Pierwszy projekt- SPIŻARNIA
W moim rodzinnym domu mamy sporo miejsca do przechowywania przetworów na zimę, owoców, itp. jednak na chwilę obecną miejsce to jest mało zagospodarowane.
Mam nadzieję, że w miesiącu wrześniu uda mi się uporządkować i zorganizować pomieszczenie zwane domową spiżarnią tak by zdążyć przed zimą :)

Co chcę zrobić:
- pomalować regał na słoiki
- przygotować czapeczki i nalepki na słoiki
- zrobić skrzynki na kółkach
- uszyć zasłonki na regał
- uporządkować pomieszczenie
- pomalować szafki


Z przymrużeniem oka ;)


Pozdrawiam Was ciepło w ten pierwszy dzień września :)
Anna


55 komentarzy:

  1. Aniu, ja z przyjemnością będę Ci kibicować :D
    sama wiem, że czasami coś się zacznie i nie skończy lub pomysł pozostaje tylko głowie, a realizacji nie udało się sfinalizować... więc trzymam kciuki za pierwszy projekt :))))
    pięknego 1 września :D

    OdpowiedzUsuń
  2. UUU :) no to kochana cudne wyzwanie :D Może i moją szafę ogarniesz :D
    czekam na projekty naklejek-jakbyś nie miała, to chętnie ci coś zaprojektuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah z przyjemnością bym Ci pomogła ale na razie czasu brak :D

      Usuń
  3. Trzymam kciuki, bo projekt wspaniały! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny pomysł Aniu.
    Trzymam kciuki żeby wszystko poszło zgodnie z planem.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to trzymam kciuki aby udało się projekt zrealizować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno będzie pięknie! I będzie gdzie trzymać skarby lata zamknięte w słoiku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Plany ambitne. I jestem pewna, że wyjdzie pięknie. Tak jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nie jesteś jedyna z tym niedokańczaniem :P Dobry pomysł. Będę kibicować, aczkolwiek wydaje mi się, że miesiąc to mało. Jak znajdziesz jakieś fajne nalepki na słoiki to dawaj znać, bo też poszukuje :) Wnętrzarski chyba coś robiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało ale nie będzie to jakiś wielki projekt :) Może się uda :D

      Usuń
  9. Świetny pomysł!! :) już sama publikacja swoich planów na blogu bardzo motywuje, a jak jeszcze sobie wyznaczysz konkretny termin to sukces gwarantowany. :) trzymam kciuki i z przyjemnością będę śledziła Twoje 'zmagania' :P
    Pzdr! B.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu do dzieła będę Ci kibicować czasem db postawić sobie takie cele mnie to się zwykle b.sprawdza jakaś taka zmotywowana jestem:-))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł :) Czekam na efekty końcowe….. a spiżarki chociaż nie mam to uwielbiam ich klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem wystarczy trochę dodatków, odświeżyć regały i jest pięknie :)

      Usuń
  12. Świetny pomysł! Trzymam kciuki, żeby wszystko się udało!:) Miłego początku tygodnia:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. 3mam kciuki i z niecierpliwością czekam efektu końcowego :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja w ramach motywacji przyłączam się do Ciebie ;o) i to fizycznie- motywacyjna babko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie motywujecie Wy wszystkie i cuda jakie robicie w domu :)
      Twoja ściana z cegły <3 boska :)

      Usuń
  15. no to trzymam kciuki, bo pracy Cię czeka sporo:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Już widzę Twoją spiżarnię oczami wyobraźni ale masę pracy przed Tobą. Powodzenia i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  17. Kciuki zaciskam i kibicuje !!!!
    Widziałaś spiżarnię w Jagodowym Zagajniku???? wierzę, że Twoja będzie równie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie nie.... Kochana Agnieszko, o takiej jak w Jagodowym zagajniku nawet nie marzę :)
      Moja będzie skromniejsza ale ważne żeby była moja :)

      Usuń
  18. Powodzenia!
    To ja... posprzątam w garażu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia i czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ambitnie! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzymam kciuki! Takie wyznaczanie sobie celu i terminu mobilizuje i daje energii do działania.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny projekt, a przede wszystkim bardzo mobilizujący :) Już nie mogę się doczekać efektu końcowego spiżarni!

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz odwagę ale wiele osób ktore cię będą mobikizować. Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Już dziś pojawił się kłopot ze znalezieniem odpowiednich materiałów :D ale dam radę :)

      Usuń
  24. Ojojoj duużo pracy, ale na pewno będzie pięknie. Mocno kibicuję :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wierzę, że wszystko uda Ci się wspaniale ;-). Dobrego dnia dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  26. Zostaję u Ciebie, bo mi się szalenie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mocno trzymam kciuki za szybką realizację projektu i czekam na relacje! bardzo lubię gdy takie gospodarcze pomieszczenia są nie tylko funkconalne ale i piekne. Kibicuję! i zazdroszczę spiżarni, mi musiala wystarczyć wielka szafa w kuchni.

    OdpowiedzUsuń