DIY: spiżarnia.

17:00 Anna od inspiracji do realizacji 45 Comments




Dzień dobry :)


Minął miesiąc od kiedy postanowiłam uporządkować spiżarnię... ile udało się zrobić?
Biorąc pod uwagę fakt, iż we wrześniu miałam masę innych projektów do realizowania to całkiem sporo ;)

Pomieszczenie, które nazywam spiżarnią było strasznie zagracone... wiecie, wszystko się może kiedyś przydać :D
Udało mi się wyrzucić sporo starych gratów i zagospodarować miejsce do przechowywania przetworów na zimę.

Stan przed sprzątaniem i co chciałam zrobić:


A poniżej jak to wyglądało w trakcie i po :)



Drewniany regał pomalowałam na mój ulubiony kolor :D Hihi
A z papieru wycięłam czapeczki na słoiki. 
Papier jest dwustronny (Pepco) dlatego część słoików ma czapki w kropki a inne w kratkę :)



Mój ulubiony sok z kwiatów czarnego bzu <3
Białe koszyczki już znacie (taaaak kiedyś były brązowe).



Nawet drzwiom się nie upiekło ;)
Ale widzicie to? Nie są białe :D



Oprócz drzwi pomalowałam też skrzynkę.
Farba nie śmierdzi, gdyż jest przeznaczona do malowania zabawek dla dzieci! Super :)



Nie miałam czasu by przygotować nowe naklejki więc wykorzystałam te znalezione dawno temu na pinterest.com  1   2    3




Podczas porządków znalazłam stary durszlak, który idealnie pasuje do spiżarni :)



To zabawne ale dopiero teraz widzę jaki ten regął jest krzywy :D



Co chciałam zrobić:
- pomalować regał na słoiki
- przygotować czapeczki i nalepki na słoiki
- zrobić skrzynki na kółkach -  50% :)
- uszyć zasłonki na regał  :(
- uporządkować pomieszczenie
- pomalować szafki :(

Zostało mi kilka rzeczy do zrobienia :)
Muszę je skończyć przed zimą :D



To tylko część spiżarni, a właściwie jeden regał. Jest jeszcze druga strona, która na razie czeka na zagospodarowanie.
Ma się tam znaleźć miejsce do robienia przetworów,przechowywania zapasów itp.
Może na wiosnę się za to zabiorę :)










45 komentarzy:

  1. ale sprytne 1 projekt w 1 miesiąc :) super!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło, świetny ten papier z pepco ;) Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko! Ile przetworów! Kiedy miałaś czas to wszystko zrobić? Spiżarka godna pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka różnica! :) Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj! Pięknie tu! Spiżarnia do pozazdroszczenia, a ile przetworów :-)_ Aż ślinka cieknie :) Z takimi zapasami to jesień nie straszna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie urządziłaś spiżarnię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz wielką spiżarnię! A teraz jeszcze śliczną! :)
    Super zmiana! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo , niby spiżarnia ale cieszy oko drobne zmiany potrafią zmienić całkowicie pomieszczenie. Gratulacje nawet jeśli nie wszystko jeszcze gotowe. !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) ja uwielbiam zmieniać swój dom i sprawiać by był jeszcze piękniejszy. Dziękuję

      Usuń
  9. No świetnie to wygląda,ale dopieściłaś tą swoją spiżarnię :) Ja mieszkam w bloku więc mam maleńką piwniczkę,dosłownie klitkę a jeszcze rower tam stoi ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Może warto pomyśleć o zagospodarowaniu tej małej powierzchni :)

      Usuń
  10. Świetnie! Bardzo fajna przemiana :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Plan i tak świetnie zrealizowany. Tym bardziej, że wszystkie wiemy jak to bywa z naszym czasem... ciągle go za mało:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Imponująca. Szczerze zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do takiej spiżarni aż chce się zaglądać po przetwory :) Fantastyczny efekt, i ten kolor czerwony na prawdę bardzo pasuje do tego pomieszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna metamorfoza! Wiele pracy włożyłaś i to się chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ekstra! Kochana ja to na zimę normalnie się do Ciebie wpraszam ;D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie w tej spiżarni, kawał dobrej roboty Aniu :-)
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja spizarnia jest rewelacyjna. Te czapeczki na sloiki i pomysl z pomalowana skrzynka po owocach to strzal w 10. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka duża spiżarnia! Fajnie masz, że możesz wygospodarować w niej miejsce do przygotowywania przetworów. Ta część spiżarni, którą pokazałaś wygląda pięknie, czerwony kolor w dodatkach to był świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń