Jak ułożyć kwiaty w szerokim naczyniu?

08:00 Anna 42 Comments

 Witajcie Kochani w ten sobotni poranek :D

Ostatnio dopisuje mi dobry humor ;) Mam nadzieję, że u Was też wszystko układa się dobrze.
A tak a propos układania. Macie czasem kłopot z ułożeniem kwiatów w szerokim naczyniu?
Jest na to sposób :)



W tygodniu dostałam od koleżanki kwiaty, które miały bardzo krótkie łodygi... więc nie nadawały się do zwykłego wazonu. 
Wymyśliłam sobie, że ułożę je w niskim naczyniu... tylko co zrobić żeby się nie "zatapiały"?





To bardzo proste.... naklejamy 3-4 paski taśmy w poprzek naczynia :)
Prawda, że łatwe? :)




Miłego weekendu :)
Anna

42 komentarze:

  1. Pamiętam ten patent z Perfekcyjnej Pani Domu :) Piękne kwiaty :) Eustoma i santini zawsze będą mi się kojarzyć z bukietami ślubnymi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie wiedziałam! W takim razie aspiruję do miana perfekcyjnej Pani domu ;)

      Usuń
  2. Świetny pomysł i bukiet okazały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzisz, a ja zawsze płakałam, ze mi wszystko pływa. Teraz to już będę mądrzejsza:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. znam ten sposób:) fajnie go przedstawiłaś:) bukiet cudowny! aż zachciało mi się świeżych kwiatów w domu! Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* Tobie również udanego weekendu :)

      Usuń
  5. Proste sposoby są najlepsze i najtrudniej sę na nie wpada;) myślę, że można też nakleić taśmę w szachownicę, jeśli kwiatki wyjątkowo nie chcą współpracować:) ps, czy już pisałam, jak bardzo mi się tu podoba!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, w szachownicę też można i sprawdza się to fantastycznie przy bardziej "wymagających kwiatach :)
      Dziękuję Ci ślicznie... bardzo mnie to cieszy, że Ci się u mnie podoba :)

      Usuń
  6. Ja również znam ten sposób :) Pięknie wyszło u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, a ja wyklejałam kwadrat i dlatego mi to nie wyszło. Swoją drogą kwiaty przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry pomysł,kwiaty śliczne:)) Pozdrawiam i życzę udanego weekendu:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł i piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu super pomysł! Takie proste rozwiązanie, a efekt imponujący :) pomysłowa z Ciebie Babka :))) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nieźle wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, łatwe:) i o to chodzi. Bardzo lubię takie kompozycje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kompozycja:) Miłej i słonecznej niedzieli:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładna kolorystyka kompozycji ... sprytne:) ... patrząc na pędzel w tle dobrze, że nie wpadłaś na pomysł by je ze sobą posklejać ;P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie piękne zestawienie kolorystyczne oczu oderwać nie mogę

    OdpowiedzUsuń