Majsterkuję. Bo lubię.

15:56 Anna 32 Comments






Dzień dobry Kochani :D
Moja przyjaciółka Kasia upomniała mnie wczoraj, że już dawno nie dodałam żadnego posta "Anna, ostatni był 10 września!" :D 
Taka z niej małpa ;P
A tak serio to ma rację. Ostatnio nie dodaję często postów ale mam usprawiedliwienie!
Cały czas coś majstruję :) Malowanie sypialni, oklejanie wszystkiego co się da tapetą w kratę, przygotowywanie projektów dla wkręceniwdom.com, prace w spiżarni....
Nie marudząc i zanudzając zostawiam dla Was kilka fotek z tego co się u mnie dzieje :)


Anna pracuje ;)
Ktoś ostatnio bardzo chciał zobaczyć jak wyglądam w czasie majsterkowania- proszę właśnie tak :D



Mam cudownego pomocnika Eda :)



Ramy, firany, tkaniny- wszystko to już niedługo będzie na swoim miejscu :D



Będzie nowe krzesło i czerwone dodatki w spiżarni.




Szykuje się nowa gallery wall więc część ramek trzeba przemalować :)
Ten piękny plakat jest od Lemon Ducky - już niedługo zawiśnie.





I na koniec trochę zdjęć z Instagrama :)


Od lewej: zabawa z wyrzynarką # super pomocnik i najlepszy szwagier na świecie #  dynie od Kasi bo moje nie urosły :D # wreszcie mam katalog Ikea # z siostrą na zakupach w Ikea # gotowanie z Kasią # malowanie sypialni # porządki w garażu # najlepsza pizza ever # malowanie poduch # rama na wesele #  będzie gallery wall #  potrzeba matką wynalazku- taki regał # okejam wszystko co się da # skrzynka na czasopisma #  pierwsze wrzosy


Mam nadzieję, że już mnie Kasia nie upomni i na bieżąco będę Was informowała o tym co się u mnie dzieje :D

Spokojnej niedzieli,
Anna


32 komentarze:

  1. Zapracowana kobieta z ciebie! Tyle pomysłów to i czasu potrzeba żeby to wszystko ogarnąć :)
    Z takim pomocnikiem to i robota od razu idzie lepiej :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zapracowana... w październiku będzie mniej pracy... :)

      Usuń
  2. Również czekam na efekty :) przyznam, że bardzo ładnie wyglądasz przy pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to pozostaje nam tylko czekać na efekty ! :) Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki Kasi mamy co ogladać :) a dzieje się!!oj dobrze się dzieje!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością obejrzę efekty pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miło się podgląda jak ktoś pracuje :) już nie mogę doczekać się efektów końcowych :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Się dzieje, :) czekam na efekty!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty śliczna jesteś! :) do twarzy Ci z tym sprzętem ;)))
    udanego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalejesz Aneczka!!! już nie mogę się doczekać efektu! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem niesamowicie ciekawa co powstanie z tej palety :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta spiżarnia nie daje mi spokoju, tak bardzo jestem ciekawa wyniku końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spiżarnia jak spiżarnia- tylko lekko podpicowana :D

      Usuń
  12. Jak Cię znam,będzie odlotowo! :))) Grunt to mieć pomysł i chęci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły są, chęci też... jak zwykle czasu mało :D

      Usuń
  13. O! A ja wiem co się święci :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawe :D Czyżbyś też brała w tym udział?

      Usuń