Remont sypialni. Początek.

07:30 Anna od inspiracji do realizacji 47 Comments



Dzień dobry :)

Dziś odsłaniam Wam trochę tajemnicy.... ;)
Na początku września zabrałam się za remont sypialni.
Niestety inne projekty sprawiły, że w połowie metamorfozy musiałam zrezygnować 
czy raczej mocno zwolnić prace by móc poświęcić czas np. na projekty dla wkręceniwdom.com.pl

Dla mnie najważniejszą zmianą był kolor! z kremowego/beżowego na BIEL <3
Drugą znaczącą zmianą jest położenie paneli - jest, bo jeszcze nie zostały położone... nawet ich jeszcze nie kupiłam :D

Zadanie na kolejny tydzień to: zakup paneli!

Przy okazji publikacji postu DIY o pudełkach - TUTAJ - zdradziłam co będzie motywem przewodnim sypialni - KRATKA :)
Od dawna podobały mi się wnętrza właśnie z tym motywem. Są dla mnie przytulne, ciepłe i piękne!
Oby moja sypialnia właśnie taka była.





Jestem dumna z tego, że sama pomalowałam w jeden dzień cały pokój!
Przy drugiej warstwie pomógł mi szwagier - najlepszy szwagier na świecie :)




Pękniętą ścianę też sama zagipsowałam - a co! :)
Tapetę w kratę kupiłam w sklepie Komfort  -  20 zł/rolka!


 Sypialnia miała być kolejnym projektem z cyklu "1 projekt w 1 miesiąc" jednak w związku z tym, że prace zaczęły się we wrześniu i hmmmm... "trwają" nadal to uznajmy, że to taki dodatkowy projekt :D


A co planuję na październik?

1. położyć panele
2. zabudować kaloryfer
4. kupić nowy żyrandol
6. dopieścić szczegóły - 
dekoracje, firany, zasłony, świece, itp.

Chciałabym też ciepłą wełnianą narzutę na łóżko ale ich ceny mnie przerażają.
Te są piękne: allegro.pl ale na razie o nich pomarzę :)
A może wiecie gdzie mogę kupić podobne w niższej cenie?

Wracając do projektów na jeden miesiąc mam nadzieję, że uda mi się zaplanować i przygotować do listopadowej metamorfozy...... kolejne "pomieszczenie" w domu czeka :)
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Ahhhh i najważniejsze... szykuję dla Was konkurs... jak dobrze pójdzie to będzie cenna nagroda a jak nie to mniej cenna ale też fajna :D 


PS. Październik oznacza też powrót na uczelnię i niestety część wolnego czasu będę musiała poświęcić na naukę ;)
Będzie dobrze - musi być!


Pozdrawiam,
Ania


47 komentarzy:

  1. Żyrandol jest cudny, a ty go chcesz zmieniać:( Przyznam że ciekawi mnie tapeta w kratkę= już nie mogę się doczekać zmian w twej sypialni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Plany świetne - trzymam kciuki za realizację :)
    Pytasz o narzuty. Pisałam u siebie niedawno, że Biedronka ma coś w tym stylu (zamieściłam zdjęcia). Są co prawda cieniutkie, ale można dokupić materiał (np. tako flok z misiem) i podszyć. Będzie ładnie, ciepło i tanio. Polecam. Jeszcze wczoraj u siebie widziałam te kocyki.
    Pozdrawiam - Elli

    http://capsellaelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł z tym podszyciem innym kocem! Kurczę szkoda, że wcześniej nie wiedziałam, że tak można :D
      A niestety w naszych Biedronkach zostały już tylko koce w kolorze bordo i musztardowy :(

      Usuń
  3. Aniu ambitnie i pravcowicie czekam na finał;-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w działaniach :) Mnie się ta kratka również bardzo podoba już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sypialnia zapowiada się świetnie, gratulacje z powodu pomalowania sypialni...mój mąż już nie może na malowanie patrzeć więc też to robię samodzielnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, powodzenia. Podziwiam Cię dosłownie za wszystko. Ja sama chyba bym się nie odważyła malować sypialnię, choć moja już błaga o to na kolanach. Pled piękny, mnie się udało taki kupić w lumpku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty szczęściaro! Kurczę dawno nie byłam w lumpku... muszę to nadrobić :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  7. Aniu takie podobne dziergane koce byly ostatnio w Biedronce za 39.90 co prawda nie byly tak mocno puchate i sploty warkoczowe również byly węższe ale za taką cenę ....... Ja zakupilam sobie kolor szary i musztadowy i muszę powiedzieć że są bardzo milusie.
    Pozdrawiam Nina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ale gdy się zorientowałam to zostały już kolory, które nie pasowałyby do sypialni :(

      Usuń
  8. dawaj dawaj się nie poddawaj , powodzenia ja już wiem że wyjdzie super ta biel z kratką elegancko i przytulnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, ja już od dawna marzę o remoncie sypialni. Na razie w fazie projektu i pobożnych życzeń, ale może się zmobilizuję jeszcze w tym roku. O pledzie też marzę od dawna, ale ceny są zabójcze niestety. Trzymam kciuki i życzę powodzenia, no i niecierpliwie czekam na efekty:) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kratka jest świetna i tylko 20 zł? Niewiarygodne! Gdzież ja bym ją mogła położyć...hmmm... :)))
    Wszystko wykonane własnymi rękoma daje więcej satysfakcji i radości więc warto się pomęczyć
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest :) Jak sama coś zmajstruję to cieszę się jak dziecko :D

      Usuń
  11. zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzieje się widzę :) brawo Zosiu Samosiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihih o to moje drugie imię ;) żartuję oczywiście

      Usuń
  13. Praca wre na całego. Pomysły bardzo ciekawe teraz czekamy na efekt :-). Masz przepiękny żyrandol.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Żyrandol jest faktycznie ładny ale niestety uszkodzony :(

      Usuń
  14. Będzie fajnie :) a żyrandol jest uroczy, na pewno nie będzie pasował ??

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś jak torpeda Aniu! Powodzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam remonty,sama jestem sprawczynia ich wielu-nie tylko u siebie w domu,,ciekawa jestem efektu koncowego:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow samodzielna kobitka :)) Bedzie pewnie cudownie

    OdpowiedzUsuń
  18. ŻYRANDOL nie ma przypadkiem zostać?! Piękny jest <3

    OdpowiedzUsuń
  19. w biedronce były takie, może jeszcze gdzieś będą
    http://www.biedronka.pl/pl/product,id,2963,name,koc-dzianinowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są ale niestety zostały bordo... a nie będą mi pasowały :(

      Usuń
  20. Już z niecierpliwością czekam na efekt końcowy, uwielbiam takie metamorfozy :-) Aniu, powodzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. O Jezu , masz te same drzwi co ja.Wlasnie przemalowywuje.Sporro pracy przy tym.Bardzo mi sie spodobala Twoja metamorfoza.

    Ps. Mam nadzieje ze teraz beda wygladaly lepiej bo malowania konca nie widac

    OdpowiedzUsuń