Niedzielna sesja narzeczeńska.

09:00 Anna od inspiracji do realizacji 23 Comments



Dzień dobry :)

Wspominałam Wam już na FB o sesji narzeczeńskiej, którą robiła moja znajoma Marzenka z Foto Wers74. Dziś pokażę Wam co ja tam robiłam :D
Otóż Marzenka zaproponowała abym pomogła jej ze scenografią. Moje graty + rekwizyty Marzenki i kilka dodatków od Paperqueens i wyszło rewelacyjnie!
Niestety zdjęcia są mojego autorstwa stąd nie wygląda to tak pięknie. Gdybyście chcieli zobaczyć zdjęcia Marzenki to zapraszam na jej stronę o TUTAJ :)

Motywem sesji były jabłka a miejsce to oczywiście sad :)








Moje perpetuum mobile :D


Kolejna skrzynka... co z nią zrobić? :D


A na koniec - Anna i jej głupia mina :D
Zdj. Foto Wers74 - Marzena Grygielska 



Cały czas liczę na Wasze wsparcie w BITWIE BLOGERÓW- ślicznie proszę o Wasz głos:






Miłego dnia!!!
Anna

23 komentarze:

  1. Świetna zabawa! Chciałabym też spróbować swoich sił jako pomocnik fotografa :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sesja...Twoje skarby pięknie się tam odnalazły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia:) ..głos poleciał na listownik:)
    Serdecznie pozdrawiam!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu przepiękna sesja, piękną jesień na niej widać :) buziaki :*****

    OdpowiedzUsuń
  5. Super fotki!!!
    Ciekawe co wymyślisz z tej kolejnej skrzynki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe ostatnie zdjecie jak z filmu lat '60!!genialne!!
    ps.głos oddany:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Jabłka przeżywają w tym roku swój renesans - oby tak dalej bo je uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się apetycznie i kusząco z tym jabłkiem :)
    http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia. Aż mi się poprawił nastrój, który nie był najlepszy przez tą pogodę.. ;-)

    OdpowiedzUsuń