DIY: półka na książki z europalety.

07:45 Anna 37 Comments




Dzień dobry :)

Cieszę się, że pierwszy projekt z palet przypadł Wam do gustu... pora na drugą rzecz!
Zanim jednak przejdę do instrukcji bardzo dziękuję za Wasze głosy na listownik i  proszę o kolejne głosy w Bitwie Bloggerów - TUTAJ
Wykonanie półki na książki było bardzo proste... zobaczcie sami :)






Do wykonania półki potrzebne będą:

drewniana paleta, wyrzynarka, wkrętarka, szlifierka, wkręty, młotek, farba, pędzel





  Paletę docinamy (wyrzynarką) w miejscu wskazanym na zdjęciu ;) 




 Następnie demontujemy dwie deski (co drugą- jak na zdjęciu). Zostawiamy je- przydadzą się J





Z pozostałej części palety odzyskujemy 3 deski i docinamy je tak by zasłoniły otwory (jak na zdjęciu).

Wszystkie elementy szlifujemy. 



 Zgodnie ze zdjęciem przykręcamy deseczki do każdej półki, tak by powstały korytka J
Całość malujemy.






A na wiosnę wystawię na balkon i posadzę w niej kwiatki ;)



Liczę na Wasze głosy :)
A szczegóły akcji znajdziecie tutaj -> WKRĘCENI W DOM






37 komentarzy:

  1. Super fajna półka:D Pomysły na te palety sypią Ci się jak z rękawa;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie to wygląda!!! Tylko ja bym zabezpieczyła tzn. jakoś przyczepiła na stałe do ściany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Zdjęcia były robione na potrzeby konkursu a półka będzie stała w innym miejscu :)

      Usuń
  3. Fajna :) Widzę, że przypadał Ci do gustu ta farba - napisz coś o niej, jestem bardzo ciekawa jak się z nią pracowało. Jak przeziębienie - już lepiej? Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farba jest świetna! Bardzo wydajna, transparentna dzięki czemu ładnie widać strukturę drewna, nie śmierdzi.. same ehhh ahhh :)
      Niestety wczoraj przeziębienie położyło mnie do łóżka, do pracy nie poszłam... dziś jest ciut lepiej :)

      Usuń
    2. Przekonałaś mnie - muszę ją przetestować ;) Cieszę się, że stajesz na nogi :)))

      Usuń
  4. Aniu! Cudnie! I ja sobie Ten Twój post gdzieś zanotuję, bo też mam taką paletę w piwnicy i na wiosnę chcę w niej zrobić właśnie kwietnik na balkon, a tu tak pięknie krok po kroku, że mi łatwiej będzie :)) Jak myślisz - jeśli stać ma na balkonie, gdzie wiadomo wilgoć jest, to warto go takim zielonym czymś zabezpieczyć? I serdecznie Cię na konkurs rocznicowy do nas zapraszam - nie może Cię w nim zabraknąć, bo jako jedna z niewielu osób wzięłaś udział w naszym pierwszym candy, to i w urodzinowym musisz być :)))) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia też mieliśmy na balkonie kwietnik z palety, nic się z nim nie działo ale był pod dachem. jeśli paleta będzie narażona na deszcz to lepiej zabezpieczyć ją dodatkowo lakierem. Lecę dołączyć do zabawy :)

      Usuń
    2. Dziękuję Aniu :))) chyba zabezpieczę lakierem, bo pomimo, że mamy dach nad balkonem (z balkonu powyżej) to jednak czasem zacina deszczem. A szkoda by było, gdyby się zniszczył taki cudny kwietnik. Dziękuję Aniu za to, że bawisz się razem z nami :*****

      Usuń
  5. Hmm świetny pomysł! Ten, kto pierwszy wpadł na wykorzystywanie palet jest/był geniuszem !!! ;))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny pomysł, super!

    a u mnie czeka proste ciacho!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł super,idealny miejsce na książeczki;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sprytnie. Ja od jakiegoś czasu jestem pod urokiem takich półek, które prezentują fronty książek, a nie ich grzbiety. Uważam, że stroi to całą przestrzeń, zwłaszcza jeśli jest to przestrzeń dziecka. U nas co prawda nie z palety ale w podobnym stylu http://wbiegupisane.blogspot.com/2014/09/biblioteczka.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę za masywna jak dla mnie, ale i tak szacun za te Twoje pomyślunki jak i gdzie co przyciąć dociąć i dokręcić:) Udanej niedzieli ściskam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna! Wygląda rewelacyjnie :) Gratuluję pomysłu i precyzji wykonania.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. REWELACJA!!!!
    ps. w wolnej chwili zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały pomysł z ta półką, a i listownik genialny.
    Pozdrawiam ciepluchno :)
    k.

    OdpowiedzUsuń
  13. super pomysl, ja z europalety mam lawke zrobiona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością oglądam takie ciekawe pomysły :) półka jest świetna! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie w schowku drzemie sobie jedna taka paleta, coś czuję, że u Ciebie znajdę inspirację :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. super wyszło, uwielbiam paletowe metamorfozy! :)

    OdpowiedzUsuń