Panele do sypialni.

17:07 Anna od inspiracji do realizacji 38 Comments


Dzień dobry :)

Nie dość, że mnie dopadło przeziębienie i przez ponad 2 tygodnie nie dawało spokoju to jeszcze komputer złapał wirusa :D
Na szczęście mąż mojej przyjaciółki szybko sobie z nim poradził i mogę już wrócić do blogowania :D

Kochani wreszcie położyliśmy panele w sypialni! Już nie mogłam patrzeć na ten ciągły bałagan a przenoszenie rzeczy z miejsca na miejsce strasznie mnie wkurzało :D

Co do paneli... wahałam się między dwoma kolorami- jeden był ciepłym brązem a drugi chłodniejszy.... Teraz sypialnia będzie w beżach ale wiecie, że za jakiś czas to zmienię, prawda? :D
Dlatego wybrałam jasne panele w odcieniach brązu z odrobiną szarości- takie połączenie daje mi większe możliwości do późniejszych zmian bez konieczności wymiany paneli :)






Bardzo fajnym pomysłem, który wprowadziły niektóre sklepy są próbki paneli- można je zabrać do domu! 

Na razie zdradzam niewiele... jeszcze dodatki- zasłony, firany, poduchy, itp.
Ja już jestem zachwycona moją nową starą sypialnią :)






Muszę Wam jeszcze wspomnieć o cudnych poduchach i siedziskach jakie ostatnio widziałam w Leroy Merlin. Aranżacja Skandynawska- tak to nazwali :)
TUTAJ znajdziecie więcej produktów.



Miłego dnia,
Ania


38 komentarzy:

  1. Panele świetne! Podobają mi się takie imitujące drewno,z sękami. No i do tego te "drewniane" poduchy-ależ to musi wszystko fajnie wyglądać!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie gaszę kompa i jadę po panele do sypialni :)) nieżle się zgrałyśmy :) Sliczny wybrałaś kolor :)
    Ja biorę poki co po prostu najtańsze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się prezentują te panele. Czekam na więcej:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Panele bardzo w moim guście! A kawałek sypialni, który pokazałaś na pewno ukazuje piękno całości, po prostu już sobie wyobrażam jak masz tam ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne panele, gdy ja kładłam jeszcze nie były modne te odcienie teraz najchętniej zerwałabym wszystko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah :D ja mam w przedpokoju panele, które niestety średnio już mi się podobają więc Cię rozumiem :)

      Usuń
  6. Przepiękne panele, strasznie marzą mi się takie, już od baaardzo długiego czasu.. Ech, może za rok.. :))) mam nadzieje, że wirusisko już Ci odpusciło.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście już jest lepiej i wracam do pełni sił :)

      Usuń
  7. Piękne panele. Podaj mi proszę jakieś namiary na kolor, serię itp. Dobrze, że nie wybrałaś ciemnych, ja takie mam i uwierz, że sprzątam codziennie, a i tak widać na nich wszystko.
    Trzymaj się cieplutko i nie choruj już więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Panele piękne! Dzięi za wiadomość o tych poduchach - wyglądają świetnie, chyba się wybiorę do Leroy Merlin ... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor paneli, pasuje idealnie! te pieńki z liroy'a też ekstra! u mnie juz niestety brak miejsca na takie pufki ;/ buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, trochę żałuję bo ich nie kupiłam ale może jeszcze się skusze :D

      Usuń
  10. Strzał w dziesiątkę! Rzeczywiście najtrudniej jest wybrać takie elementy, które mszą z nami pomieszkać troszkę dłużej niż inne dodatki - ja mam z tym duży problem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się dobrze zastanowić, żeby za pół roku nie żałować :D

      Usuń
  11. Aniu świetny wybór i kolorystycznie bardzo spójne :) Jakie fajne te poduchy pieńki! Buziaki i dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobne, albo i takie same panele :) świetnie wyglądają z odpowiednią kompozycją ;)

    www.vickyxvampire.blogspot.com

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne panele!
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Tylko znajdę trochę czasu i na pewno pokażę całość :)

      Usuń
  15. uwielbiam ten kolor paneli!

    zapraszam na makaron z kurakiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już się pięknie zapowiada..Czekam z niecierpliwością na końcowy efekt. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry wybór :) Ja też przymierzam się do remontu sypialni i zastanawiam się nad wyborem odpowiednich paneli. Jak na razie myślę czy nie zdecydować się na jasno-brązowe, a do tego białe meble i białe ściany. Marzy mi się jeszcze klimatyzacja w tym pomieszczeniu, ale zobaczymy jak to wszystko wyjdzie w praktyce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń