Wygrana w konkursie Bosch.

18:15 Anna od inspiracji do realizacji 43 Comments




Kochani po pierwsze bardzo Wam:


za mnóstwo głosów, które oddaliście na mój listownik w konkursie wkręceniwdom.com.pl



Zacznę od tego, że do dziś nie wiem czy miałam wykonać trzy projekty czy jeden??
Tak się zgadywałam z ekipą wkręconych :D ale w sumie zamiast jednej rzeczy mam trzy :D
Muszę Wam powiedzieć, ze choć nie mam pojęcia kim są wkręceni to zawsze świetnie mi się z nimi współpracuje :D
Listownik powstał jako ostatni a  teraz jest na pierwszym miejscu :D
Pierwsza była skrzynia. Jak tylko dowiedziałam się, że konkurs będzie polegał na wykonaniu projektów z drewnianych palet pomyślałam własnie o skrzyni. 
Druga była półka na książki- prosta robota :D A wygląda świetnie! 
Pomyślałam, że projekty powinny być przyjemne do wykonania i takie by każdy mógł je powtórzyć.
Ostatni projekt... pomysłu mi brakowało bo zostało tak niewiele palety, że musiała być to mała rzecz. Siedziałam w garażu, myślałam i nic... w końcu zrezygnowałam i poszłam na spacer z psem :D
Po powrocie coś mnie tknęło :D A może listownik...


Prace nad projektami były tak jak wspomniałam przyjemne, choć momentami brakowało mi sił, np. do demontażu palety (masakra!).
Zaszywałam się w garażu na kilka godzin i majstrowałam, co jakiś czas ktoś zaglądał żeby sprawdzić czy żyję :D


Nie da się ukryć, że bez pomocy fantastycznych narzędzi BOSCH, których na co dzień nie posiadam, nie powstałyby te wszystkie projekty. Dlatego radość z wygranej jest przeogromna!!! Chyba do wiosny nie wyjdę z warsztatu :D


Samo głosowanie przeszło moje najśmielsze oczekiwania! 738 głosów, kto by pomyślał.
Zaangażowani w głosowanie byli moi znajomi, rodzina, Wy kochani Obserwatorzy.
Głosowała cała Perfumeria.pl, Limoda.pl, dwie inne firmy moich znajomych, nawet sojusznicy z gry internetowej IKARIAM mojego szwagra :D 
Z takim wsparciem nie mogło być innego wyniku :D



Dziękuję ekipie wkreceniwdom.com.pl za możliwość udziału w bitwie i błagam nie proponujcie mi tego więcej bo dostanę zawału :D
Pozdrawiam też znajomych dwóch moich konkurentek, którzy jechali po mnie, moim projekcie i blogu- cieszę się, że tutaj nie zaglądacie bo staram się nie wpuszczać do mojego życia negatywnych ludzi :)



Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam gorąco!
Ania




43 komentarze:

  1. Aniu cieszę się razem z Tobą!!!!!!!!! Bardzo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i Bardzo gratuluję :)))) Masz siłę, by walczyć o siebie i robisz to doskonale. Zmiany, które czasem wydają się trudne, okazują się być furtką :))))) Buziaki Ci gratulacyjne posyłam i takie normalne też :))))) :*************************************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Madzia :* Wiesz co cieszy najbardziej? Że sobie radzę! :)
      Choć i tak na drodze spotykam ludzi, którzy potrafią podciąć skrzydła to już się nimi nie przejmuję- idę dalej :)
      Dziękuję jeszcze raz :*

      Usuń
    2. Nie przejmuj się nimi ani przez moment. Nie dawaj się absolutnie! Niech Cię niesie energia i siła i marzenia :))) A w razie co, to pisz @ gdybyś potrzebowała kolumbowego kopniaka :))) Buźka!

      Usuń
    3. O czasem by się przydał taki kopniak :D

      Usuń
  2. wspaniale :) byłam z Tobą :* i negatywom stanowcze NIE!!racja ;)

    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie gratuluję!!! Należało Ci się kobieto, jesteś wspaniała i robisz cudne rzeczy. COŚ z niczego, SUUUUPER!!! :) I nie do uwierzenia, że ktoś hejtował Twojego bloga, no po prostu żal... ale teraz im pewnie aż dupcie ściska, bo wygrałaś:D
    Buziale
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję z całego serca! Kilka moich głosów się tam znalazło, ale wynik końcowy jest imponujący! :) Wiedziałam od razu, że wygrasz! Z takim talentem! Poza tym fajna kobieta z Ciebie. Zatem wszystko na tak :)
    Pozdrawiam i dalszych sukcesów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za głosy i miłe słowa :)
      Mam nadzieję, że i płeć przeciwna w końcu zauważy we mnie tą "fajną kobietę" :) przydał by się czasem chłop do pomocy ;)

      Usuń
  5. Gratulacje, zresztą projekty są super więc wygrana w pełni zasłużona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, wygrałaś :) Chociaż powiem Ci szczerze, że nie bardzo rozumiem Twój żal względem mnie i Diany :/ My nie możemy odpowiadać za czyny innych ludzi. Być może nie jesteś tego świadoma, ale teraz względem nas zachowałaś się niesprawiedliwie pisząc takie rzeczy - mnie osobiście tym uraziłaś.
    Domagaj się tych egzemplarzy z akumulatorami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ale ja nie mam żalu ani do Ciebie ani do Diany :)
      Twój znajomy Michał zachował się bardzo nieładnie względem mnie i to mnie zabolało bo cała zabawa zamieniła się w hejtowanie mojego projektu i bloga.
      Najważniejsze, że my trzy świetnie się bawiłyśmy przy tworzeniu projektów :) Najfajniejsze jest zrobić coś co cieszy nas same bo wiemy ile pracy w to włożyłyśmy.

      Pozdrawiam,
      Ania

      Usuń
  7. Wow! Niesamowity wynik! Ogromne gratulacje!!! :) Listownik na prawdę wyszedł Ci prze-pię-knie!

    OdpowiedzUsuń
  8. wielkie gratulacje, zasłużyłaś!!!

    ps. pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na moje sówkowe candy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Twoje pomysły są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Aniu ;-). Dobrego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. juhuuuuuuuuuuuuu!!! jesteś wielka!:) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje!! Głosowałam na Ciebie i uważam, że Twój projekt był lepszy przede wszystkim dlatego, że sekretarzyk pasuje do każdego wnętrza, jest niewielki i zawsze znajdzie się dla niego miejsce. Jakbym miała takie zdolności jak Ty, to na pewno bym sobie taki zrobiła :) Meble, skądinąd piękne, ale ciężko było by mi znaleźć miejsce...

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ten listownik. zasłużyłaś na te głosy :) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, wielkie gratulacje! Taka pracowita pszczółka jak Ty musiała wygrać!!! ;)

    p.s. daj znać czy coś już wiadomo o Kaliszu ;P?

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wiesz co na razie wiadomo tyle, że coś będzie ale kiedy??? :D
      Dam znać :D

      Usuń
  16. Gratuluję Aniu, Twoje projekty były super, zasłużyłaś na wygraną.
    Mój głosik też był :-)

    OdpowiedzUsuń