Pościel w gwiazdki.

20:05 Anna od inspiracji do realizacji 41 Comments


Dobry wieczór :)

Wraz z nadejściem chłodniejszych dni zmieniłam pościel na ciepłą flanelę.
Nie wiem czy znacie sklep KIK- dość dziwny.. jest w nim wszystko! :D
Ja upolowałam ostatnio pościel w gwiazdki i poszewki na poduszki w wełniane sploty.
Całość prezentuje się pięknie i idealnie komponuje się z resztą sypialni.







W sklepie są też bardzo fajne granatowe kocyki w gwiazdki i masa dekoracji świątecznych.
Gazetkę możecie zobaczyć TUTAJ

Pościel tak spodobała się dziewczynom na Insta, że 3 komplety wysłałam do Krakowa i Stalowej Woli :D Szara pościel w gwiazdki też jest boska! Ahhhh...




Raport z prac nad stolikiem/biurkiem do pracy.
Stół o pięknych nogach i paskudnym blacie przechodzi metamorfozę.
Podstawę już pomalowałam a Michał robi blat :)





Spokojnego wieczoru,
Ania





41 komentarzy:

  1. poduszki piękne a o sklepie nigdy nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sklepu nie znam, ale produkty są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie ostatnio fajne rzeczy się pojawiły w Kiku ale tej pościeli nie widziałam ;p Muszę i tak i tak wrócić bo jak byłam poprzednim razem to panie dopiero rozkładały nowy asortyment.Spodobały mi się też ściereczki/ręczniki kuchenne,taca,podstawka na książkę kucharską...Oj i jeszcze kilka innych gadżetów ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaa ja miałam to samo :D zostawiłabym pół wypłaty... a może całą jak bym się dobrze rozejrzała :D

      Usuń
  4. Dobrze , że chociaż ten sklep mam u siebie , ciekawe czy te cudeńka też będą ;) Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. we Wrocławiu niestety nie ma tego sklepu. Bardzo fajne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę poszukać tego sklepu w moich okolicach :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja pościeli nie zmieniam, zmieniłam piżame na ciepłe onesie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego sklepu, muszę sprawdzić czy gdzieś u mnie jest. Pościel rewelacyjna! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm, nigdy nie widziałam tego sklepu, ciekawe czy jest gdzieś na śląsku. Pościel fantastyczna. Szara byłaby już moja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ich stronie jest możliwość sprawdzenia lokalizacji :)

      Usuń
  10. pięknie się wkomponowały gwiazdeczki a jak mówisz że to ciepła flanelka jest to juz w ogóle hit!!

    OdpowiedzUsuń
  11. z pewnością w takiej pościeli śpi się z przyjemnością, a i poranki sa bardzo milutkie :)
    ja tez poczyniłam zmiany w mojej sypialni i już w weekend pokażę :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tym sklepie i znalazłam, że ma dziwne lokalizacje ;-) W każdym razie ja mam daleko wszędzie i takiej ślicznej pościeli w gwiazdki nie nabędę :-/
    Widzę że to taka pora na zmianę wizerunku sypialni, bo też się przymierzam hehe pewnie to przez pogodę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłodne jesienne dni sprawiły, że zapragnęłam ciepłego miejsca do odpoczynku :)

      Usuń
  13. mam w planach zakupy tej pościeli i poszewek, strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sklepu nie znam ale chetnie to zmienie :) Posciel piekna,chetnie i ja bym takiej posiadaczka zostala!

    OdpowiedzUsuń
  15. z chęcią bym taką gwiazdkową pościel kupiła ale niestety pomimo,że Kraków to duże miasto to Kika jak na razie nie mamy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę czy jeszcze jest dostępna u mnie w Kaliszu i dam znać :D

      Usuń
  16. a jak bym zamówiła dwa komplety szarej pościeli to tez mogłaby Pani mi wysłać? K-K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jeszcze są to jasne :)
      Ostatnio była tylko jeszcze jedna beżowa :/ Ale może dołożyli :)
      Sprawdzę juto i jakby coś kupię kilka szt. bo chętni pewnie będą :D

      Aaaa i jestem Ania :)

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Będę bardzo wdzięczna :) K-K

      Usuń
    3. Niestety nie ma już :(

      Usuń
    4. Uuuu to szkoda:( ale dziękuję bardzo że taka dobra i bezinteresowna z Ciebie duszyczka Aniu :* :* :* Pozdrawiam K-K

      Usuń
  17. Bylam w Kiku kilka razy i jest tam sporo kiczu ale jak ktos umie szukac to wylowi perelki. Posciel super, musze obczaic na zywo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znałam tego sklepu ale niestety w Warszawie go nie ma :( a chętnie kupiłabym te piękne poduszki!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam, wiem ze ten post nie jest o kuchni, ale mam pytanie,związane z panelami w kuchni, jak się sprawdzają, czy jesteś zadowolona z tego rozwiązania?i jeśli można wiedzieć jakie to panele?pozdrawiam stała obserwatorka:-) która zbliża się po mału do kupna i remontu swojego mieszkania:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :)
      w kuchni są płytki Korzilius Selva Naturale Esche Grau- sprawdzają się rewelacyjnie :)
      Wyglądają jak panel/drewno ale jednak płytka jest praktyczniejsza w utrzymaniu czystości w kuchni :)

      Usuń
    2. Dziękuje :-) i pozdrawiam

      Usuń
    3. Nie ma za co :)
      Również pozdrawiam

      Usuń
  20. O rany jakie cuda:-) Pościel w gwiazdki jest prześliczna:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. :) Hej Ania - jestem Marta :), trafiłam do Ciebie przypadkowo i bardzo się cieszę - bo prowadzisz świetny blog!
    Znam KIK - świetny sklep z niemiecką marką: produkty urocze i w przystępnych cenach :) Również zauroczyłam się tymi pledami i pościelą :).
    W wolnej chwili zapraszam do domku przy lesie :)
    Pozdrawiam niedzielnie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      jeśli domek przy lesie to muszę zajrzeć! Sama mieszkam w domu właśnie przy lesie więc u Ciebie pewnie też jest fantastycznie :)
      Pozdrawiam,
      Ania

      Usuń
  22. Hej
    Właśnie przyjechałam do rodziców do łodzi i za Twoja rada pobiegłam do sklepu kik. Jest cudowny! Tyle tam uroczych rzeczy i tanich. Odłożyłam do jutra ta pościel w gwiazdki. Napisz mi kochana jak oceniasz jej jakość? Do spania i co jest z nią oo praniu. Dzięki za szybka odpowiedz

    OdpowiedzUsuń