Sypialnia w gwiazdy.

08:00 Anna od inspiracji do realizacji 37 Comments



Dzień dobry,

moją sypialnię opanowały gwiazdki... zaczęło się od pościeli a w piątek upolowałam cudne poszewki!
Nie mogę doczekać się świąt, żeby wyciągnąć moje piękne czerowno-biało-granatowe dekoracje (kupiłam też czerwoną świąteczną pościel w Biedrze :D).

Sypialnia jest powoli dopieszczana i już niewiele brakuje, żebym powiedziała- ok teraz następny pokój.








Zamarzyła mi się gwiazdka... ale nie ta z nieba.. aż tak wymagająca nie jestem ;)
Szablon zrobiony raz dwa trzy a resztą zajął się M :)

Tak się rozpędził, że zrobił ich kilka- może chcecie? (zdj. TUTAJ)
Piszcie na maila odinspiracjidorealizacji@interia.eu



Na koniec kilka kadrów z sypialni...










Storczyk, który przez dwa lata nie miał kwiatów zakwitł w listopadzie :)
Moje kwiaty ostatnio mnie zadziwiają.



zawieszki serca- glinianygarnek.blogspot.com
poszewka z gwiazdką- Pepco
koc w gwiazdki- Makro
Pościel gwiazdki, poduszki z motywem wełny- KIK
poduszki pieńki- Lady Stump i sztyte żyjątka
pudełka w kratkę- DIY


Miłego dnia!
Ania




37 komentarzy:

  1. Śliczna ta Twoja sypialnia Aniu :) Bardzo przytulna.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jak pięknie u Ciebie... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sypialnia!Wloczkowe poduchy że splotem skradły moje serce:-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko nadruk :) ale robią wrażenie

      Usuń
  4. Gwiazdki, gwiazdki, wszędzie widzę gwiazdki... ;-) Też lubię ten motyw.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, super klimat stworzyłaś w swojej sypialni…..jest tak miło i przytulnie a te poduchy z dzianiny ….idealnie na chłodne dni :) Jak zawsze miło do Ciebie wpaść , przysiąść i podziwiać :) pozdrawiam, Basia
    PS też mam w planach do wycięcia takie same gwiazdki, nawet deski już kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj gwiazdki to ja uwielbiam!!! A te gwiazdkowe poduchy z wypustką są z pepco? Gdzieś je już widziałam na blogu. Ślicznie u ciebie i pomału zaczyna się robić świątecznie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, poduszka z gwiazdką jest z pepco :)
      Ja już nie mogę doczekać się świąt!

      Usuń
  7. Piękne kolorki w Twojej sypialni!!! Pościel jest cudna i też bym sobie taką sprawiła, ale nie mam Kika blisko :(. Gwiazdki urocze i pasują idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w KIKU już nie ma :(

      Usuń
    2. Mam "wełnianą" pościel !!!! Okazało się, że w Łodzi w Kiku jeszcze była :)

      Usuń
  8. Bardzo przytulnie. Ja też ukochałam gwiazdy w domu :) pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są cudne więc jak ich nie kochać :D

      Usuń
  9. Piękna dopieszczona sypialnia!
    Pościel jest rewelacyjna, wiem dobrze, bo dzieki Tobie mam szarą i tylko żałuję, ze nie skusiłam się na drugą, taką jak masz Ty.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja żałuję, że nie skusiłam się na szarą :D Hihi :)
      cieszę się, że mogłam sprawić Ci małą radość

      Usuń
  10. Wszystko masz dopracowane w każdym szczególe a gwiazdki tworzą wspaniały, ciepły, domowy klimat :)
    W Biedronce była jakaś świąteczna pościel? Nic nie wiem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeszcze troszeczkę brakuje by było idealnie ;)
      Tak, w biedronce była czerwona pościel z motywem świątecznym

      Usuń
  11. Mogłabym wprowadzić się do twojego mieszkania! Jest idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mieszkania się wyprowadziłam więc może Ci się uda ;)
      Teraz dopieszczam mój dom :)

      Usuń
  12. Gwiazdy na wyciągnięcie ręki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny gwiazdkowy post! Cudowne dodatki, świetne meble tworzą bardzo ciekawe wnętrze

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się Twoja sypialnia, jasna, przestronna, a przy tym bardzo ciepła :) Poduchy - cóż, nie muszę mówić, że są super, bo już o tym pisałyśmy na Insta :) A gwiazdki rewelacyjne. Muszę swojego M. zmobilizować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu gwiazdy gwiazdki rules:)))))))

    całuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj, zaprosiłam Cię do zabawy Liebster Blog Award, jeśli masz ochotę to zapraszam na bloga po więcej informacji:) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie, fajne kolorki. Ja też jestem fanką gwiazd, mam nawet identyczne poduszki. U mnie te święta też będą gwiezdne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń