DIY: pakowanie prezentów

16:42 Anna 3 Comments









Witajcie Kochani :)

Przedostatni post przed świętami będzie o pakowaniu prezentów.
W tym roku na szybko... w kolorowe papiery.
Podczas pakowania znów słuchałam świątecznych piosenek i popijałam herbatę z miodem, cytryną i goździkami :)
Ahhhh uwielbiam klimat Świąt Bożego narodzenia!
















 Papiery do pakowania kupiłam w Pepco, KIKu, Rossmannie...
Wstążki w KIKu, sznurki w Castoramie


Na szczęście ten mały elf nie nakrył mnie na pakowaniu ;)
Maja wciąż wierzy w Św. Mikołaja... jej oczekiwanie na Mikołaja i szczęście z prezentów  daje nam mnóstwo radości :)


Miłego wieczoru!
Ania




3 komentarze:

  1. Hej Aniu!Panna Matka też dziś będzie pakować i mam ten sam rossmannowski papier!Pozdrawiam
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dziś zabieram się za pakowianie wieczorem jak moje dzieci zasną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie mam krótką przerwę w pakowaniu i szukam inspiracji :) Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń