Świąteczne dekoracje w przedpokoju.

13:43 Anna od inspiracji do realizacji 28 Comments




Dzień dobry :)

Jak Wam mijają święta? Potraficie się oprzeć tym wszystkim pysznym potrawom? Ja nie :D
Święta spędzam w rodzinnym, moim własnym domu- najcudowniejsze uczucie na świecie móc być tam gdzie jest nasze serce :) 



W przedpokoju nie mogło zabraknąć świątecznych dekoracji.
Poduszki, zawieszki na drzwi, nawet ciastek się znalazł! :)



Patrzę na ten przedpokój i w głowie już krąży myśl- przemaluj drzwi i ościeżnice na BIAŁO! :D
Wiosno przybywaj!



Poszewki- Biedronka
Zawieszki, skarpeta- DIY
Kosz wiklinowy- targ staroci (Ikea)
Kredowa tabliczka- DIY
Fotel- targ staroci



Cieszcie się świętami i do zobaczenia w nowym roku :)
Ania




28 komentarzy:

  1. Cudowny fotel :)
    A moja podusia od Ciebie doczekała się Aniu debiutu w tą Wigilię na moim nowym M. :)
    Uściski i najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu mogę Ci pokazać. Jeszcze rz dziękuję :)
      http://arcadiakobiet.blogspot.com/2014/12/magia-swiatecznych-chwil.html

      Usuń
    2. Widziałam :) Dla Ciebie także ślę moc uścisków :)

      Usuń
  2. Pięknie się zapowiada! Muszę nadrobić lekturę poprzednich postów ☺
    Witam i rozsiadam się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekny kącik :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle pieknie i z gustem! POZDRAWIAM! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Ty przewiozłaś tego Ludwika z mieszkania do domu?;)Czy masz dwa? szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jednego :) Zmieścił się bez problemu w małe auto dostawcze :D :D :D

      Usuń
  6. Pięknie u Ciebie jest ! :) Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie klimaty. Jest cudownie, stylowo i tak swojsko.

    OdpowiedzUsuń
  8. oooobżarstwo! absolutnie.
    piekne kadry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha to tak jak u mnie :D własnie mobilizuję się do ćwiczeń ale zamiast ruszyć tyłek to zajrzałam na bloga i przepadłam :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Hahah :D Zima przegapiła swój czas więc teraz chcę już wiosnę :D

      Usuń
  10. Przepieknie ! Czern i granat inspiracja do mojego nowego pokoju , zdecydowanie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie :) bardzo podoba mi się żyrandol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A żyrandol kupiłam ok. 4 lata temu w Leroy Merlin :)

      Usuń
  12. Piękny fotel :)
    Bardzo kreatywna z Ciebie kobieta:)

    OdpowiedzUsuń