Grudniowe dekoracje.

07:00 Anna od inspiracji do realizacji 22 Comments




Cały rok na niego czekałam :) 
Mowa oczywiście o grudniu! To mój ulubiony miesiąc jeśli chodzi o dekoracje w domu.
Można poszaleć z dodatkami i kolorem. 

Pamiętacie zeszłoroczne dekoracje?

Pakowanie prezentów- TUTAJTUTAJTUTAJ
Kalendarz adwentowy- TUTAJ
Świąteczne pierniczki- TUTAJ
Zawieszki z masy solnej- TUTAJ

W tym roku wykorzystam je po raz kolejny. Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć czas by zrobić coś nowego :)
Pojawiły się drewniane gwiazdki, które wycinamy z M i nowe poszewki z Biedry :D









Dobrego Grudnia Kochani :)
Ania


22 komentarze:

  1. a dzień dobry. czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne dekoracje, mnie najbardziej podobają się Wasze gwiazdy:)

    ps. wzajemnie - dobrego grudnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja poluje i chyba jakaś mega ślepa jestem ;) - kiedy były poszewki w Biedronce? a może jeszcze są? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje kupiłam w piątek i był jeszcze całkiem duży wybór :)

      Usuń
    2. o dzięki, polecę dziś sprawdzić :)

      Usuń
  4. Nie wiem jak Tobie, ale grudzień kojarzy mi się z czerwonym kolorem. Czyli u Ciebie już faktycznie grudniowo :-) Poszewki faktycznie rządzą, u mnie też się pojawią ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszewki z Biedronki są fantastyczne! Sama sprawiłam sobie dwie z rogaczami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie załapałam się na poszewki z Biedrony, nawet na obrus w gwiazdki :( Cóż przeżyję! Ciasteczko koło tablicy ŚWIETNE! Od razu przyszedł mi na myśl Shrek :)) Fajnie, że czerwień, ona właśnie najbardziej kojarzy mi się z Bożym Narodzeniem i choć zwykle zaczynam tylko bielą, na końcu i tak dorzucam czerwień :))) Przypomniałaś mi, że muszę ususzyć plasterki pomarańczy.
    Tulasy

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne inspiracje świąteczne, dzięki :) Biedronka jak zawsze nie zawodzi z pomysłami :D Szkoda tylko, że tak szybko rozchodza się te świąteczne poszewki z reniferami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku to jest nas więcej:) dla mnie grudzień jest również bardzo magiczny, uwielbiam go:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też kocham grudzień :) Lista prezentowa już wisi u mnie na blogu, pora pomyśleć o kartkach handmade :)) niestety na kalendarz adwentowy nie starczyło czasu :(
    Poduchy z Biedronki-cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknego Grudnia!
    P.s
    BiednaBronka pozytywnie zaskakuje przed BN juz kolejny raz;) mam ten sam zestaw.
    Pozdrawiam serdecznie KaSss

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam je i ja!
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez mam poszewki z biedry i nawet obrus w gwiazdki jeszcze wyszperalam :-) najfajniejsze sa ceny!

    OdpowiedzUsuń
  13. oo! Muszę ususzyć pomarańcze!!!! Dzięki Aniu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana i u nie goszczą plasterki pomarańczy, będą na choince :)))))) Poszewki super:))))
    wspaniałego grudnia Aniu :)******

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też za to kocham grudzień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiadaj sie pikne swieta u ciebie :)
    U mnie tez pierwsza odslona swiatecznego salonu, zapraszam w wolnej chwili :)
    Pozdrawaim cieplutko w ten szaary, zimny poranek :)

    OdpowiedzUsuń