Książka. Prace w drewnie.

07:30 Anna 4 Comments



Dzień dobry :)

Dziś chcę Wam pokazać moją nową lekturę- "PRACE W DREWNIE" (tytuł oryg. "The Ultimate Guide to Wood Working).
To 427 stron na temat charakterystyki drewna, narzędzi, obróbki drewna i stolarstwa artystycznego.
Świetna propozycja na długie grudniowe wieczory- pod warunkiem, że nie ma się tysiąca innych pomysłów na zagospodarowanie czasu wolnego :)







 Książka jest prezentem od ekipy wkreceniwdom.com.pl- strasznie mnie w tym roku rozpieszczają ;D 
Bardzo się cieszę, że miałam okazję ich poznać i uczestniczyć w warsztatach DIY.



O teorii jest książka a w praktyce wygląda to tak ;)
Praca w stolarni bardzo mi się spodobała- oj wkręciłam się w drewno!



Miłego dnia,
Anna



4 komentarze:

  1. Juz nie moge doczekać sie twoich uroczych i twórczych prac drewnianych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam i czekam na wyniki prac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. drewno ma niesamowity potencjał więc nie dziwie się,że się wciągnęłaś w stolarkę :)
    czekam zatem na efekty Twojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieta, która lubi prace z drewnem jest raczej rzadkością. Inne poprzestają na prostych ręcznych robótkach, więc podniosłaś im poprzeczkę ;)
    Inspiracje mogą zanieść kreatywną osobę na naprawdę ciekawe wytwory rąk.

    OdpowiedzUsuń