Dekoracje świąteczne w sypialni.

07:00 Anna 47 Comments



Witajcie Kochani :)

Czerwony kolor opanował sypialnię :D Poduchy, pościel, dekoracje- wszystko czerwone!
I pomyśleć, że nie przepadam za czerwonym jeśli chodzi o ciuchy :D




 Pościel i poszewki kupiłam w Biedronce.





Pierwsze gwiazdki, które wycięłam w swoim życiu. Choć krzywe to mam do nich sentyment i dla mnie mają pełno uroku.




Ulubiony kocyk....





Pościel, poszewki, termofor- Biedronka
Kubek w gwiazdki- Netto
Miseczka- Milemaison
Pudełka, skrzynka, gwiazdki z drewna- DIY
Koc w gwiazdki- Makro
Latarenka- Ikea
Wstążka w kratkę- pasmanteria



Miłego dnia,
Ania



47 komentarzy:

  1. świetna ta pościel, nie widziałam jej w biedronie. fajna by była taka szara też... gwiazdki są przeurocze, ja bym właśnie bardzo chciała taką krzywaśną, miałaby mega urok dla mnie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, szara też byłaby piękna :)

      Usuń
  2. Bardzo energetycznie, a jednocześnie przytulnie.......tylko śniegu za oknem brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg za oknem gdy ma się wolne od pracy :)

      Usuń
  3. Pościel jest świetna, ja również jej nie widziałam u mnie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiedziałam, że będzie w Biedronce. Przypadkiem na nią trafilam :)

      Usuń
  4. Oj i ja bym chętnie przygarnęła taką gwiazdę.Czerwony to i mój kolor.Zapraszam do siebie,u nnie też czerwono.
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu czerwony jak najbardziej tak :)

      Usuń
  5. Czerwień nieodłącznie kojarzy mi się z Bożym Narodzeniem,
    piękne gwiazdki,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. pudełka czadowe:-)))))
    gwiazdke też chętnie bym podkradła;-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wszystko dopasowałaś! W takim otoczeniu musi wspaniale się odpoczywać :)
    Nie mogę uwierzyć, że taka fajna pościel była w Biedrze i jej nie widziałam.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpoczywa się cudownie :) a przede mną dwa tygodnie wolnego więc będę mogła spędzić więcej czasu w łóżku :D

      Usuń
  8. Bardzo świątecznie i bardzo klimatycznie :) i taką pościel upolowałaś w Biedronce - świetna jest! A Twoje gwiazdki są przecudne - to, że są krzywe, dodaje im wyjątkowości. Ja bym nawet wolała chyba krzywe, od idealnych :) Nasza miseczka też pięknie się wkomponowała w Twoją świąteczną aranżację :) Kradnę zdjęcie z pełną premedytacją :))) buziaki Aniu :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kradnij Kochana :) Dziękuję Ci ślicznie :)

      Usuń
  9. Z chęcią bym zanurkowała wśród tylu pięknych poduch :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kocham czerwień, zwłaszcza w zimie. Świetna ta pościel - nie widziałam takiej w Biedronce, szkoda bo pewnie bym sobie taką sprawiła.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna sypialnia! klimatyczna i świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne poduchy :) Pięknie i tak przytulnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie to wygląda, bardzo świątecznie i ciepło, i ja też zakupiłam te poszewki z reniferem pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co roku dokupuję poszewki i nie mam dość :)

      Usuń
  14. Fajna ta pościel. W B. jakoś mi nie pasowała, ale u Ciebie wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiałam w Biedronce czy ją kupić ale teraz nie żałuję :)

      Usuń
  15. Zdecydowanie w Twojej sypialni bardzo świątecznie :D swoja droga ... śliczna pościel ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nie przepadam za czerwonym, ale Gwiazdka bez czerwieni się nie odejdzie :-) bardzo świątecznie już w tej sypialni. I kubeczek super, szkoda że nie wiedzialam że w Netto takie były.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też gwiazdka kojarzy się z czerwienią.. choć ta w szarościach wygląda bardzo elegancko

      Usuń
  17. Czerwień zawsze kojarzy mi się ze świętami, i chociaż nigdy nie założyłabym na siebie niczego czerwonego, to jednak na święta obowiązkowo mu być w domu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie w święta obowiązkowo króluje czerwony!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny klimat, wszystkie dodatki są super !

    OdpowiedzUsuń
  20. Koloami można w prosty sposób zmienić klimat pomieszczenia :-) u Ciebie jest teraz tak Świątecznie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wyszło. Ja nigdy nie dekoruje sypialni z racji tego, że tylko tam śpimy i nikt w ciągu dnia tam nie zagląda.
    Pozdrawiam cieplutko i magicznych świąt,
    karola

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie ta czerwien wygląda :) Pozdrawiam świątecznie i zapraszam na mojego bloga TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna czerwień
    zapraszam do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń