Przedpokój w kolorach black&white.

22:08 Anna od inspiracji do realizacji 37 Comments


Dzień dobry ;)

Święta przemknęły niezauważone... haha żartuję ;)
To były najpiękniejsze święta! W ukochanym miejscu, z najbliższymi memu sercu ludźmi- czyli tak jak być powinno.
Czas jednak wrócić do codzienności a jest to dość trudne po dwutygodniowym urlopie i słodkim lenistwie :D
W domu powoli wracają czarno-białe dekoracje, zdecydowanie moje ulubione kolory.
W horoskopie napisali abym wprowadziła do swojego życia więcej kolorów (nawet kupiłam czerwoną sukienkę!) jednak w przypadku domu nie potrafię się przełamać.
Czerń i biel wyglądają (jak dla mnie) najpiękniej.. no dobra jeszcze szary <3





Moja pierwsza litera z drewna :) Jaka ona ślicznie krzywa!




 Poduchy w pasy uszyte przez moją siostrę. Mam jeszcze kawałek tego materiału- może roleta rzymska na okno?





Świąteczne drzewko pozbyło się lampek i czerwonej wstążki i może stać tak do wiosny ;)




W niedzielę przy okazji wypadu w okolice Łodzi wybraliśmy się do Ikea. 
Akurat była promocja na te lampiony! 
Poza nimi kupiłam też kilka słoiczków i dodatków do kuchni ale o tym innym razem ;)





Pamiętacie wiklinowy kosz, który kupiłam na giełdzie staroci za 19 zł?
Odkryłam, że jest on z IKEA. Tylko jakim sposobem nigdy nie widziałam go będąc w sklepie?





Zbieranie korków od wina coś mi kiepsko idzie.. to chyba dobrze o mnie świadczy ;)


********


Pozostając jeszcze przez chwilę w przedpokoju... tak sobie myślę, co by tu zmienić?
Tak z pewnością muszę przemalować ościeżnice na biało i wymienić drzwi na pełne drewniane (tak, białe).
Przydałoby się w końcu zawiesić lustro, które stoi tak od 2 lat???? Do tego jeszcze mnóstwo ramek i litery z drewna :)
Wiosno przybywaj! Muszę pomalować schody... i zagospodarować taras z widokiem na las ;)
Ahhhhh spytacie dlaczego nie zacznę tego wszystkiego robić już teraz???
Niestety przyznaję jestem strasznym zmarzluchem i w taką pogodę myślę tylko o leniuchowaniu pod kocykiem z ciepłą herbatą i termoforem! :D
Cholera! Miałam dziś położyć się wcześniej spać :D Kończę i życzę Wam spokojnej nocy.


PS. Pamiętacie o konkursie? Liczy się Wasza kreatywność, ciekawe pomysły i ich realizacje. Zdjęcia nadesłane do tej pory są świetne! :)




Dobranoc,
Anna



37 komentarzy:

  1. ten Twój fotel jest obłędny! no i super kącik mu zafundowałaś:) wygląda w nim świetnie i otaczają go same oryginalne przedmioty! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niech sobie Ludwik postoi w kąciku a za jakiś czas powędruje do salonu :D

      Usuń
  2. Zgadzam się, b&w to połączenie idealne! Ja też uwielbiam choć aktualnie u mnie to zestawienie zostało zastąpione szarością i bielą ale bliżej wiosny (a w sumie może i wcześniej) z pewnością powróci b&w :)
    Literka wyszła ci idealnie,ja tam nie widzę żadnych krzywizn!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi dzięki :) Może powinna mówić, że taka miała być ;)

      Usuń
  3. Cudownie urządzony kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten fotel to bym ci ukradła dosłownie ! :)
    A poducha z Empiku wyglada obłędnie i chyba się jednak na nią skuszę:)
    Nie wspomnę już o tych pasiastych.

    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A są nadal w sprzedaży? O kurczę! Muszę wpaść do Empiku :D

      Usuń
  5. Połączenie bieli i czerni u Ciebie wygląda na prawdę dobrze :-) choć u mnie szary to właśnie numer dwa po białym ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Szary też uwielbiam <3

      Usuń
  6. Aniu ten fotel jest zachwycający:-))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co mogę powiedzieć... no kurczę tak się cieszę, że go mam :D

      Usuń
  7. a o dziwo z tymi korkami do wina idzie mi wyjątkowo;-) hihi

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładnie z tym fotelem! :) uścisków moc na nowy dzień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i Tobie również wysyłam uściski!

      Usuń
  9. Dzień dobry :) Wszystko w moich kolorach, ale moje serce skradł fotel! Widzę, że energia rozpiera Cię i lista robót jest długa :D Ściskam i trzymam kciuki za realizację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mam nadzieję, że uda się zrealizować moje plany :D

      Usuń
  10. ślicznie, podoba mi się! te lampiony koronkowe, litera jest cudna - jaka krzywa? i kosz, mmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihih no tak troszeczkę ;) dzięki!

      Usuń
  11. No tak, planów jak zawsze mamy dużo, gorzej z realizacją hihi W każdym razie, mnie się u Ciebie i tak podoba nawet jak to lustro nie wisi ;P
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie może tak stać jeszcze.... no nie! Niech już zawiśnie :D

      Usuń
  12. Jestem pod wielkim wrażeniem. Tak pięknie jest u Ciebie. Ja ostatnio też zachorowałam na zestawienie bieli i czerni. Będę tu zaglądać i się inspirować. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, gdybym tylko ja umiała tak świetnie wszystko dobrać jak Ty :) po prostu coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerń i biel idealnie ze sobą pasują więc możesz śmiało z nimi spróbować :)

      Usuń
  14. Do niedawna myślałam, że tylko brąz w mieszkaniu mi się podoba, ale teraz tak jak Ty wybrałam biel i czerń! Piękne dekoracje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobnie z tym brązem :)

      Usuń
  15. Black & White to także moje ulubione kolory.... od wielu lat! Jestem im wierna i właśnie one stanowią podstawę moich inspiracji. Lubię dodawać inne barwy- popiele, czerwień, miętę.
    Znalazłam tutaj wiele ciekawych postów, które zamierzam w najbliższym czasie zgłębić :).
    Pozdrawiam serdecznie.
    Ps. Świetne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Oj ciężko było wrócić do codzienności…..po takim słodkim lenistwie :) Aniu, kolor czarny, biały i szary to też kolor ….a Twoje mieszkanko w tych barwach wygląda super :) Na Nowy Rok życzę Ci wszystkiego co najlepsze :) Basia

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie tutaj ! Ja już też powoli zmieniam dekoracje z czerwonych na czarno białe i ... niebieskie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie już nie ma śladu po świątecznych dekoracjach :D

      Usuń
  18. Ostatnio skrzynki po jabłkach robią karierę międzynarodową ,tu też ją zauważyłam :) . Uwielbiam je i sama również ostatnio malowałam kilka na biały kolor. Świetny pomysł z tymi dokumentami .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń