Wyrzynarka włosowa Proxxon.

10:44 Anna od inspiracji do realizacji 43 Comments




Dzień dobry Kochani!

Jak się macie? Ja leżę w łóżku z paskudnym przeziębieniem. Ledwo zipię.
Po południu wybieram się do lekarza bo nie ma żartów- tyle planów a ja chora?
Ahhh... zostawmy przeziębienie i przejdźmy do bardziej przyjemnych rzeczy :)
Pochwaliłam się Wam na FB naszym nowym nabytkiem- wyrzynarką włosową.
Dziś trochę więcej na ten temat....






Pojechaliśmy w piątek na ranczo- tak nazywa M miejsce gdzie znajduje się stolarnia :D
Oprócz tego, że mamy tam wszystkie narzędzia niezbędne do produkcji literek i innych cudeniek z drewna to w dodatku okolica jest piękna.





Zdecydowaliśmy się na wyrzynarkę firmy PROXXON. 
Pierwsze moje podejście do niej było hmmm.. powiedzmy, że rozczarowałam się, że nie idzie to tak łatwo i przyjemnie jak się spodziewałam.
W filmikach instruktażowych mówili, żeby się nie zniechęcać :)
Dotychczas pracowałam z ręczną wyrzynarką BOSCH i wycinanie szło rewelacyjnie. Płynnie, szybko ale niestety trzeba było dużo szlifować. Z Proxxonem jest tak, że po wycięciu zostaje tylko lekkie dopracowanie szczegółów i tak naprawdę nie trzeba już nic szlifować.

Dodatkowe zalety to:
mieszek, który w czasie pracy służy do odmuchiwania miejsca cięcia
możliwość podłączenia odkurzacza
- stolik ma wymiary 360 x 180 mm i można go pochylać do 45°
bardzo cicha praca

Więcej informacji znajdziecie - TUTAJ





& są piękne! A ja już widzę cały alfabet w moim domu ;)
Produkcja literek jest na małą skalę- dla nas i znajomych :)
Jednak M tak się wkręcił w wycinanie, że mam kilka dodatkowych rzeczy- TUTAJ
Jeśli chcielibyście literkę to napiszcie na odinspiracjidorealizacji@interia.eu






Zamówienie specjalne- kotwica- dla Asi, żony marynarza :) 
Jedna z pierwszych jeszcze niedopracowana. Kolejne będą ładniejsze ;)




Przygoda z wyrzynarką dopiero się zaczęła. Mam nadzieję, że powstaną same piękne rzeczy.


Miłego dnia,
Anna


43 komentarze:

  1. nie wyświetla się Twoja zakładka - KUP To :/

    cuuudna kotwica! w ogóle zazdroszczę umiejętności, miejsca i narzędzi - to musi być świetna zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację :) Już zaglądam co tam się porobiło :)

      Usuń
  2. Same cuda i cudeńka:)) ..ja też zakochana w drewnie po uszy;)
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się zakochałam w drewnie :)

      Usuń
  3. Podziwiam Cię, tyle pomysłów i tyle z nich realizujesz :) Ja niestety nie mam takich talentów, więc u mnie kończy się jedynie na pomysłach,a realizacji brak :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto próbować :) Ja kiedyś też myślałam, że nie potrafię wycinać w drewnie :D

      Usuń
  4. Piękne rzeczy tworzycie- czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci, zawsze o czymś takim marzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja zazdroszczę miejsca i sprzętu i talentu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko co robicie pięknie się prezentuje a kotwica-aż rozmarzyłam się już o lecie i mam chrapkę na taką :)
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kotwica jest PRZEPIĘKNA! Literki zresztą też! Ach zazdroszczę talentu i wyrzynarki:D
    Dużo zdrówka! Pozdrawiam Ania;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zabawa! Piękne są takie drewniane dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa świetna a dekoracje pięknie wyglądają w domu :)

      Usuń
  10. Ja jestem pewna, że powstaną same piękne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale super sprawa, czy można Aniu u Ciebie składać zamówienia np na kotwicę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne :) napisz na odinspiracjidorealizacji@interia.eu

      Usuń
  12. Wracaj Aniu do zdrowia i to ekspresowo!
    Bo jak patrzę na nową maszynę to już nie mogę się doczekać co wyjdzie spod Twojej ręki.
    Coś czuję że doba będzie za krótka, tyle pomysłów do zrealizowania kłębi się w Twojej głowie.
    Szczerze podziwiam, i życzę powodzenia!
    Jeszcze raz : ZDRÓWKA, ZDRÓWKA, ZDRÓWKA!
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah szkoda tylko, że pracuję od 8 do 16 i dopiero popołudniami mogę oddawać się przyjemniejszym zajęciom :D

      Usuń
  13. Zdrówka życzę !
    Kocham drewno a zwłaszcza takie surowe :)
    Świetnie się zapowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne drewienka!!! Uwielbiam drewno i wszystko co z nim związane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się zakochałam w drewnie i teraz już po mnie :D

      Usuń
  15. Świetne literki i kotwica też rewelacyjna! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te literki,ostatnio myślałam o nabyciu takiej lub zrobieniu,bo też mamy stolarnię,choć zajmujemy się czymś innym,pewnie metodą prób i błędów zrobiłabym taka z moimi chłopakami:)))Bardzo fajny pomysł z kotwicą,mój syn w domku letniskowym ma pokój w żeglarskim stylu i taka kotwica pięknie wyglądałaby na ścianie.Jest piękna.Pozwoliłam soie zaobserwować Twojego bloka,bo znalazłam sporo inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale bym chciała mieć takie literki! Są wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać na maile jakie byś chciała :)

      Usuń
  18. Jakie cudeńka. Też chciałabym takie literki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj jakie masz szczęście! Własny warsztat i do tego tak wyposażony! Życzę wielu pięknych i pomysłowych projektów;) Kotwiczka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż takiego szczęścia nie mam ;) Warsztat należy do taty mojego Michała ale chętnie nam go udostępnia :)

      Usuń
  20. Dekoracje to nie moja działka ale te literki są extra :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne wyroby! Aż mi się zamarzyła taka maszyna i trochę umiejętności manualnych :)

    OdpowiedzUsuń