Nowe gałki do mebli.

18:42 Anna 30 Comments


Cześć Kochani!

Wpadam tylko na chwilę, żeby dać Wam cynk ;)
W KIKu są świetne gałki do mebli po 4 zł/szt.!!!!!
Oczywiście kupiłam dwie do toaletki i jeszcze dwie inne tak na kiedyś ;)




Wcześniej toaletka miała "fabryczne" czarne małe gałki. 
Ahhh i mój podręczny sprzęt. Zawsze noszę go w torebce :)







A tutaj już po zmianie. Prawda, że ładnie :)



Te z różą wiatrów czekają na swój moment. Tak sobie myślę o małej konsolce do przedpokoju....



Te gałki były w KIKu. Kupiłabym wszystkie :D


Miłego wieczoru,
Anna

30 komentarzy:

  1. Super gałki w super cenie :)
    A ja bym chciała, żeby wreszcie KIK był we Wrocławiu!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego sklepu, ale uchwyty mają fajne :) Te białe z niebieskim stempelkiem (dolny lewy róg) wpadły mi w oko :)

    Pozdrawiam :)
    M.
    http://wmojejwolnejchwili.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze,to u mnie w Kiku nie było wszystkich wzorów ale tez sobie zakupiłam 3 sztuki i zastanawiam się nad kolejnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! A u nas tych płaskich nie było tylko te kwiatki :( Są śliczne, chciałam wymienić w komodzie, ale potrzebuję ośmiu a nie było tylu z jednego wzoru. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też niestety nie było tych samych w większej ilości

      Usuń
  5. Też mam taką samą toaletkę i szukam teraz do nich innych gałek bo te co są, są po prostu nudne i niejakie! Bardzo fajne gałki wybrałaś no i cena taka fajna :)
    Pozdrawiam i zapraszam: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Gałeczki są fenomenalne!!!Ja szukam właśnie jakiś do pokoju syna,bo ccę przemalować mu meble i myśle o zmianie gałek.A Twoja toaletka,ho ho cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. O to szykuję się do natarcia na ten sklepik. Przyznam, ze czasem można tam ciekawe drobiazgi wyszukać. Twoje kwiatowe gałeczki pięknie dopasowały się do toaletki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio trafiłam na wyprzedaż gałek meblowych w ZaraHome. Cena też niezła bo od 10 do 13 zł za dwupak. Najróżniejsze wzory. Myślałam że nie wyjdę, niezdecydowanie to ciężka cecha. ;)
    Twoje też ciekawe, zwłaszcza te b&w mi przypadły. ;) ciekawe gdzie trafią...?
    Pzdr! B.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba wreszcie muszę się do tego sklepu wybrać, może i ja coś dla siebie upoluję :) Drewniana gwiazdka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj to jadę,bo potrzebuję 6 sztuk do komody potomka!
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też noszę w torebce podobny sprzęt :) Piękne gałki, szkoda, że u mnie nie ma takiego bo chętnie wymieniłabym sobie gałki w komodzie. A na toaletce widzę moje ukochane perfumy DKNY

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze nigdy nie zwracała uwagi na gałki - zresztą chyba w domu nie mam takich mebli z gałkami. Ale od jakiegoś czasu szał na te maleństwa i chyba zacznę się wdrażać :-)
    To Ty wszystkie wykupiłaś! Może u nas coś się ostało :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale, że nie wykupiłam :D
      Wczoraj jeszcze były :D

      Usuń
  13. u nas nie ma niestety Kika, ale podobne były w Nanunanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda że nie mam tego sklepu "pod ręką"

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo piękna zmiana, kosmetyczna ale nadała romantyczności mebelkowi :)
    Patrzę na stronę i piękne mają rzeczy do domu, szkoda że najbliższy sklep nie jest ciut bliżej mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam! Wpadłam aby zaprosić Ciebie oraz wszystkie blogowiczki do mojego rozdania ! :) Zdradzę że do wygrania jest Super ŁOŚ! ;) ZAPRASZAM!! ;) http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/2015/02/jan-kto-to-taki.html

    OdpowiedzUsuń
  17. o dobrze wiedzieć:) pewnie nie mogłabym się zdecydować które ładniejsze:) mała przemiana a efekt od razu taki bardziej romantyczny....

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry wieczór,
    Ojej, powiem tylko tyle, bo więcej nie potrafię z zachwytu.
    pozdrawiam,
    K

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tego sklepu.Śliczne gałki.Czy pokazałabyś swój salon? Chyba dawno nie był pokazywany, a jest śliczny. Pozdrawiam http://blogdreamhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeprowadziłam się więc dawny salon cieszy teraz oko kogoś innego :)
      Pracuję nad nowym ale to jeszcze trochę potrwa :)

      Pozdrawiam,
      Ania

      Usuń
    2. Zazdroszczę.Ja też z chęcią zmieniłabym swoje miejsce zamieszkania.Blokowe mieszkania to nie dla mnie.Z jednej strony blok z drugiej blok widok fatalny.Czekam na odsłonę nowego salonu :)

      Usuń
    3. Mam dokładnie tak samo. Uwielbiam mieszkać na wsi... ogródek, las za płotem, pies... to jest to!

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie mi się spodobały i poszłam do Kiku w pobliskiej galerii niestety nie było nawet podobnych :( za to w home&you są i kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne! Jaka szkoda, że nie znam tego sklepu... ciekawe czy w trójmieście się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gałki piękne! Uwielbiam <3 I meble od razu bardziej charakterne się robią.

    OdpowiedzUsuń