Palcem po mapie... Szklarska Poręba.

22:42 Anna 21 Comments


Dobry wieczór Kochani :)

Zamiast położyć się wcześniej spać ogarnęłam zdjęcia z weekendowego wypadu w góry.
Pierwszy raz w życiu byłam w Szklarskiej Porębie i jestem zachwycona.
Sobotni ranek spędziłam spacerując uliczkami tej uroczej miejscowości z mapą w ręku (i aparatem oczywiście!).
Nie spieszyłam się nigdzie, nie myślałam o codziennych zmartwieniach... cieszyłam się czasem wolnym i odpoczywałam na swój sposób.
Wieczorem nogi miałam jak z kamienia... jednak było warto. 
Podczas tych spacerów zachwycałam się widokiem gór, potoków ale przede wszystkim DOMÓW!!!
Są piękne! Drewniane, zdobione, kolorowe... 


















A może grzanego wina? :)
































Wiem, wiem... przesadziłam z ilością zdjęć :D
Nie umiałam wybrać mniejszej ilości :)
Ostrzegam! W najbliższy weekend jedziemy na północ- będą zdjęcia ;)

Ahhhaaa... obiecuję poprawę z postami DIY :)
Tylko muszę jeszcze trochę odpocząć i dojść do siebie.


Spokojnej nocy,
Anna


21 komentarzy:

  1. To moje rodzinne tereny :) A gdzie na północ, może do Gdańska? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BINGO! :D
      Jedziemy do znajomych do Malborka i przy okazji do Gdańska :)

      Usuń
  2. Jest pięknie! Kocham góry i takie widoki zawsze na mnie dobrze działają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Aniu :) tak to fakt, Szklarska jest niesamowita :) cudne zdjecia i Ty jaka ładna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany ale super! Wiesz, że przywołałaś wspomnienia z moich młodzieńczych lat?? Ostatni raz byłam tam 20 lat temu i to była najlepsza wycieczka szkolna :)))
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, nawet nie wiesz jaką przyjemność sprawiłaś mi tymi zdjęciami. Oglądałam je ze łzami w oczach. Ze Szklarskiej Poręby mam chyba najpiękniejsze wspomnienia. Byłam tam tyle razy, że przestałam juz liczyć. Jako małe dziecko byłam nawet zła, że nie mogę odpocząć tylko non stop chodzić. Z czasem dostrzegłam piękno okolicy i teraz, nawet jeśli tylko przejeżdżam przez Szklarską czuję w sercu takie ciepło. Zazdroszczę Ci tego weekendu. Marzy mi się taki, ale muszę poczekać jak dzieci dorosną i wtedy bez żadnych wyrzutów spakuję swój plecak i wyrusze sama na podbój tej pięknej miejscowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, ze mogłam sprawić Ci radość :)

      Usuń
  6. Aniu, nawet nie wiesz jaką przyjemność sprawiłaś mi tymi zdjęciami. Oglądałam je ze łzami w oczach. Ze Szklarskiej Poręby mam chyba najpiękniejsze wspomnienia. Byłam tam tyle razy, że przestałam juz liczyć. Jako małe dziecko byłam nawet zła, że nie mogę odpocząć tylko non stop chodzić. Z czasem dostrzegłam piękno okolicy i teraz, nawet jeśli tylko przejeżdżam przez Szklarską czuję w sercu takie ciepło. Zazdroszczę Ci tego weekendu. Marzy mi się taki, ale muszę poczekać jak dzieci dorosną i wtedy bez żadnych wyrzutów spakuję swój plecak i wyrusze sama na podbój tej pięknej miejscowości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne klimaty! kocham góry, ale w Szklarskiej nigdy nie byłam. Żałuję...

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak tak te dumki mają swój urok

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne widoki ! Ah i oscypek , uwielbiam je ! Zazdraszczam wypadu w tak piękne miejsce . Jak będziesz miała chwilkę wpadnij do mnie na bloga Amazing Home , wspomniałam tam o tobie :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia! W tym roku byłam po raz pierwszy w górach... Patrząc na Twoje zdjęcia wspomnienia wracają.

    OdpowiedzUsuń