Nowe projekty DIY.

16:01 Anna od inspiracji do realizacji 30 Comments



Dzień dobry!

Kilka dni temu padał u mnie śnieg ale dziś.... dziś pięknie świeci słońce a patrząc na świeże kwiaty w wazonie aż chce się żyć! :)





Słoik upolowałam kiedyś na giełdzie staroci (ok. 4 zł)








Nie wiem czy nie za wcześnie ale w domu pojawiły się zające! :)
Drewniane wyciął M a te poniżej dostałam dziś od Pauliny z bloga mymimipaulinacel
Szaraki idealnie wkomponowały się w mój przedpokój ale moja siostrzenica je podkrada :)




Zawieszki ptaszki czekają na sznurki. Ahhh ile jeszcze rzeczy czeka.... na dokończenie :D
Najważniejsze, że robi się cieplej i mogę już pracować w moim warsztacie :)












Wolny weekend chcę wykorzystać jak najlepiej... idę umyć okno tarasowe :D


Buziaki,
Ania





30 komentarzy:

  1. Jak pięknie! Tulipany w słoiku prezentują się genialnie! :) Piękne zające, a te drewniane ptaszki to moje marzenie! Świetne są!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj piękny kolor krzesła,prawie jak moje które też odnawiałam!A teraz mam stolik i fotel i narazie...jakoś czasu brak...
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się zrobi :)
      Idzie wiosna, mamy więcej energii do działania!

      Usuń
  3. zazdroszczę takiego warsztatu :) a kwiaty tak piękne, że chyba zaraz pójdę kupić sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękne i w dodatku od ukochanego :)

      Usuń
  4. Kochana,widzę praca u ciebie wre :))
    Żywe kwiaty zawsze wywołują uśmiech i od razu robi się w domu cieplej i wiosennie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wre :D Kota nie ma myszy harcują ;)

      Usuń
  5. Poczuliśmy wiosnę:) Oj tak jak piszesz dobrze, że robi się wreszcie przyjaźniej i cieplej, bo można poszaleć z pracami już nie tylko w domowym zaciszu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja lubię tulipany,fajny słoik:)) I widzę praca wre...:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam :)
      oj wre ;)

      Usuń
  7. Dzisiaj też nakupowałam kwiatów za grosze w lidlu i od razu weselej :)) Mnie już też korci by gdzieniegdzie postawić zająca ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wiosennie u Ciebie i Wielkanocnie, pięknie:) U mnie dziś także wiosenna pogoda, aż ręce sae rwą się do pracy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ja gdy świeci słoneczko od razu mam więcej energii do działania :)

      Usuń
  9. Ja tez nie mogę sie doczekać kiedy wreszcie na dworze poszlifuje, pomaluje.... Mnóstwo rzeczy czeka :)
    Także myśle o wyciągnięciu zajączków i kurek :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie czeka najważniejsza misja tej wiosny.... malowanie klatki schodowej (schodów, boazerii) ahhhh nie mogę się doczekac :D

      Usuń
  10. cudnie. tak wiosennie i od razu wesoło na duszy się robi.
    a tak na marginesie, słoiki są mega wdzięczne w sensie estetycznym do przechowywania absolutnie wszystkiego, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Bardzo lubię słoiki, nawet te najzwyklejsze... wystarczy wstążka i już wyglądają bosko :)

      Usuń
  11. Super słoik! Ale wszystko fajnie u Ciebie wyglada. Praca wre!
    robiewdomu.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Z okazji Dnia Kobiet samych wspaniałości życzę, stale nie przemijającego uśmiechu ;-)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję! Tobie również samych wspaniałości :)

      Usuń
  13. Widać, że pracy sporo ale ile w tym przyjemności :) Wspaniale spędzasz wolny czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się spędzać go tak jak lubię :)

      Usuń