DIY: pojemnik na proszek do prania

08:02 Anna od inspiracji do realizacji 50 Comments


Dzień dobry Kochani :)

Czy poczuliście już wiosnę? Do 21 marca zostało jeszcze kilka dni ale do mnie już przyszła :)
Mam zdecydowanie więcej energii co przekłada się na nowe "projekty" domowe.
Kilka dni temu wygrzebałam gdzieś w garażu pojemniki po jakiejś odżywce białkowej 
(nie wiem dokładnie jak się to zwie ale ważne, że ma fajne pudełka, które można wykorzystać ;) )
i zmieniłam ich przeznaczenie oraz wygląd.





Tak pojemniki wyglądały zanim się do nich dobrałam:


Jak zdobyć takie pojemniki?
Najlepiej poprosić znajomego, który chodzi na siłownię aby po "zjedzeniu" białka zostawił dla Was pudełka. 
No chyba, że jesteście bardzo aktywni i sami wspomagacie się takimi wynalazkami to teraz już nie wyrzucajcie pudełek! :D



Pierwszy krok to usunięcie naklejek i dokładne umycie pojemników.
Naklejka bardzo łatwo daje się usunąć gdy cały czas polewacie pojemnik gorącą/ciepłą wodą.

Następnie malujemy całość białym sprayem. 
(Wycofali ze sprzedaży (w Leroyu) moją ulubioną farbę w sprayu Craft dlatego kupiłam Luxens ale muszę przyznać, że jest równie dobra).




Gdy biała farba dobrze wyschnie rysujemy kontury dowolnego kształtu i wypełniamy je czarną farbą-
ja wybrałam farbę tablicową Metropolis.



Jedna warstwa to za mało gdyż widać białe prześwity dlatego po wyschnięciu nakładamy drugą.

W łazience jest rano ciemno dlatego wybaczcie jakość tego zdjęcia ;)




Jak Wam się podobają moje nowe pojemniki na proszek (w moim przypadku kapsułki do prania :) ) ?



Buziaki,
Anna



50 komentarzy:

  1. Pojemniki rzeczywiście mają świetny kształt, a pomysł na ich przerobienie rewelacyjny.
    ozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Ja dostałam takie białe pojemniki po białku/odżywce (?) więc nie musiałam ich malować i trzymam w nich mąkę i cukier ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się dobrze złożyło. Zdecydowanie mniej pracy :)

      Usuń
  3. Świetną sprawa z tymi pojemnikami. Są smsa n szukam jakiegoś da Angelo pomysłu na pojemniki na proszek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też szukałam alw ceny mnie pozwalały dlatego postanowiłam zrobić je sama. Chciałam kupić duże słoiki ale te pojemniki wpadły mi w ręce :)

      Usuń
  4. Dlaczego dopiero teraz ten post, jak kupiłam pojemniki? ;)))) W każdym razie pomysł świetny!!
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wykorzystałaś pojemniki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba Twoje wykorzystanie tych pojemników. Nie dość, że się ładnie prezentują, to jeszcze z tego co widać są nawet funkcjonalne, bo ręka spokojnie wchodzi do pojemnika, aby sięgnąć kapsułkę. Świetna robota! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. otwory są duże i łatwo sięgnąć po kapsułkę :)

      Usuń
  7. Właśnie szukałam jakiegoś fajnego pomysłu na pojemniki na proszek... Teraz tylko trzeba poszukać kulturysty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi trzeba stanąć pod siłownisiłownią :D

      Usuń
  8. Mega pomysł :) Już dawno mówię sobie żeby zakupić farbę w sprayu i jakoś ciągle się ociągam... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często obiecuję sobie, że zrobię wszystko to co jest na liście "to do" ale nie zawsze się udaje :D

      Usuń
  9. Świetny przykład recyklingu:) Pojemniki po metamorfozie wyszły super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ten pomysł! A ja własnie szukam jakiegoś pojemnika na proszek i nie mogę nic znaleźć ;p
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten sposób przechowywania proszku. Praktycznie i ładnie :)

      Usuń
  11. Aniu jestem pod wrażeniem!Naprawdę boskie!Jeszcze raz dziękuję za książkę!Pochłonę ją w weekend!Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nenową sypialnię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że książka dotarła :)

      Usuń
  12. Cudowny pomysl:))) bardzo mi sie spodobal:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny świetny pomysł! Uwielbiam takie historie.. bo kto by pomyślał, że z takiego oklejonego ohydztwa można wyczarować coś extra..;) POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dość, że ohydne z wierzchu to i w smaku paskudne :D
      Dzięki Edyta :)

      Usuń
  14. Fajny pomysł i super wykonanie,miłego dnia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również życzę miłego dnia :)

      Usuń
  15. Świetne! Po prostu genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł! A ja właśnie szukałam pudełekna proszek :), teraz będę szukać "pakerów", którzy mogliby podarować mi pudełko ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ich tak nie nazywaj bo nie dostaniesz :D ;)

      Usuń
    2. hahahaha - dobra, będę pamiętać :)

      Usuń
  17. No, widać, że ktoś tam ostro pakuje na siłowni ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że każdy pojemnik się nada, ale ten kształt z tabliczką spasowały się idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Często wyrzucamy pojemniki po zużytych proszkach, itp a można je ciekawie wykorzystać :)

      Usuń