Palcem po mapie... Malbork

21:22 Anna od inspiracji do realizacji 10 Comments

Hej! :)

Nadal nie mogę się odkopać ze zdjęć. 
Nasze weekendowe wypady w Polskę obfitują sporą ilością fotek a ogarnięcie ich zajmuje sporo czasu.
Nie będę Was zanudzać opowieściami co można ciekawego zobaczyć w Polsce.
Po prostu są miejsca magiczne.
Ja uwielbiam stare kamienice, zamki, pałace....





Do Malborka pojechaliśmy na początku marca. 
Niestety było pochmurno ale tylko jeśli chodzi o pogodę.
Już powitanie nas przez naszych znajomych było tak radosne, że wiedziałam, że będzie to cudowny weekend.

Nasza gospodyni.... Kamila mam nadzieję, że się nie obrazisz za tą gospodynię :D... rozpieszczała nas pysznym jedzeniem. 
Upiekła nawet chleb, który nazwała "chlebem blogerki" na moją cześć :D
Ohhh jak ja bym chciała tak gotować i jeszcze lubić to robić!

Ale nie o gotowaniu miało być.... 




Punkt obowiązkowy: Zamek wielkich mistrzów krzyżackich




Miniatura Zamku w Malborku (w skali 1:30)





Spokojnego wieczoru,
Anna





10 komentarzy:

  1. Nas tam jeszcze nie było, ale już wiem, że Malbork zostanie wpisany na listę obowiązkową. Pięknie tam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Malbork obowiązkowo :-) Był na naszej szalonej trasie dookoła Polski - http://dorotanaprzedmiesciach.blogspot.com/2014/07/pometek-naszej-wyprawy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne miejsce, zwłaszcza jak się chce podążać szlakiem zamów mazurskich nie można go ominąć. Fajnie że wyjrzałaś poza mury zamkowe, ja byłam tam kilka razy i kamieniczek nie widziałam, chyba takie uroki zwiedzania " w biegu" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam, ale teraz żałuję! ile uroku w tych kamieniczkach!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna mąż mówi mi, że musimy pojechać do Malborka. Zdjęcia tylko potwierdzają jego słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne te Twoje zdjęcia z podróży :) Ciekawe jakie miasteczko będzie następne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam to miasto od dziecka :) Mój tata pochodzi z Malborka, tam mam rodzinę i jeżdżę tam teraz ze swoją co roku! :) Kocham to miasto, przez te wszystkie lata widzę jak się zmienia, pięknieje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo klimatyczne miejsce:-)

    OdpowiedzUsuń