Nowa komoda. Hemnes.

07:18 Anna od inspiracji do realizacji 36 Comments


Cześć Kochani :)

Chyba nie muszę Wam przedstawiać komody Hemnes? ;)
W końcu jest i u mnie <3







Ludwik stoi tutaj tymczasowo. Ciepłych i słonecznych dni jest coraz więcej dlatego musiałam odblokować wyjście na taras <3
Ludwiczek będzie stał w salonie... ale do tego jeszcze sporo czasu. 
Realizacja salonu jest na etapie zerowym :/
Prawa strona komody jest chwilowo nieużywana dlatego fotel może spokojnie sobie tam stać i cieszyć moje oczy :)




A poprzednio wyglądało to tak:


Poprzednia komoda bardzo mi się podobała jednak uległa ostatnio uszkodzeniu i musiałam kupić nową.
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Spełniłam kolejne marzenie i mam więcej miejsca ;)





Komoda- Ikea
Fotel- giełda staroci
Plakat- Lemon Ducky
Ramy- Ikea
Koszyczek (biały)- Pepco
Koszyk- starocie
Poduszka Love- Empik
Dywan- Ikea
Lampion- Ikea
Żyrandol- Leroy Merlyn
Gwiazdka- DIY
Poduszka pienek- Lady Stump



Miłego dnia!
Ania



36 komentarzy:

  1. piękna, też muszę sobie taką komodę sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja marzę jeszcze o kilku meblach z serii Hemnes :)

      Usuń
  2. Komoda znana i lubiana, natomiast moim zdaniem ten fotel w tym miejscu wyglada świetnie :)
    Pozdrawiam,
    Ewa
    robiewdomu.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Wygląda świetnie tylko nie można otwierać szuflad :D
      Myślę, że M nie będzie zadowolony gdy zacznie z nich korzystać :D

      Usuń
  3. extra przemiana tej części sypialni :) Fotel mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda. Wydaje mi się, że nie ma miejsca gdzie by nie pasowała. Fotel też fajnie się przy niej prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się zgadzam. Fotel wszędzie pięknie się prezentuje :)

      Usuń
  5. Fotel rzeczywiście jest bardzo ładny i świetna podkładka pod kubek. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Hemnesy. Będziesz miała dużo gałek do wymiany jak znowu coś ciekawego pojawi się w Kiku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah dokładnie o tym pomyślałam gdy przykręcałam te gałki :D

      Usuń
  7. u mnie też Hemnes stoi, bardzo lubię tą kolekcję

    OdpowiedzUsuń
  8. Komoda bardzo ładna, ale mnie strasznie spodobał się fotel. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna zmiana i ogromna różnica :) Bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to wszystko teraz wygląda, dopełnieniem wystroju bez wątpienia jest aranżacja na komodzie. Bardzo podoba mnie się Twój styl, i to, że przedmioty, które wykorzystujesz jako dekoracje są w zasięgu ręki - niejednokrotnie sama wprowadzałam podobne elementy u siebie
    Ah, jesteś inspiracją!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dość, że mamy piątek, na dworze pięknie świeci słońce, niebawem wyruszam w góry to jeszcze czytam tak miłe słowa. Żyć nie umierać :)
      Co do przedmiotów to staram się nie wydawać na nie fortuny (bo jej nie mam ;) ). Uważam, że nawet za grosze można kupić coś pięknego! ;)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Hemnes rządzi! - też uwielbiam :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak! i chcę więcej HEMNES! ;D

      Usuń
  12. Też mam Hemnes i bardzo jestem z tych komód zadowolona :-))) Mam pytanko o ten dywan z Ikea . Szukam właśnie takiego i czy mogłabyś zdradzić nazwę bo nie mogę znaleźć go na stronce ? Pozdrawiam wiosennie :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez wciąć myślę o białym Hemnes, podoba mi się cały zestaw do pokoju, cena już mniej za wszystko razem!

    OdpowiedzUsuń
  14. jest idealna bardzo mi sie podoba. od razu bym kupiła do niej tylko nowe gałki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej wygląda rewelacyjnie! I komoda i fotel. Ta część pokoju teraz nabrała życia.Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna komoda! Uwielbiam białe meble :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Komoda wpasowała się idealnie! Bardzo lubię Hemnesy, sama mam identyczną w sypialni. :)) Pięknie tu u Ciebie, więc podpięłam się pod obserwatorów i zostaję na dłużej. Pozdrawiam, a wolnej chwili zapraszam Cię i do mnie. Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to sie stalo ze ja przegapilam ten post?I jak Ty to robisz ze masz miejsce w komodzie?Ja cierpie na chroniczny brak miejsca...

    OdpowiedzUsuń
  19. Meble Ikea są wspaniałymi elementami wystroju, szczególnie jako baza. Są tak plastyczne, że można z nich robić "cuda" i świetnie komponuję się ze starociami/antykami :) Super połączenia u Ciebie. Pozdrawiam www.kepamarzen.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że nowa komoda wygląda dużo lepiej. A w zestawieniu z fotelem i żyrandolem nabrała zupełnie innego charakteru ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam, czy ta komoda to kolor bialy czy biała bejca? :) Jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń