Dekoracje wielkanocne.

09:30 Anna od inspiracji do realizacji 31 Comments

 Dzień dobry,
kochani w tym roku na święta wielkanocne nie przygotowuję się jakoś szczególnie.
Wyciągnęłam zeszłoroczne dekoracje- zająca z drewna, pisanki, wianek z mchu i chyba wystarczy :)
Pojawił się nowy słodki ptaszek, którego zrobił dla mnie M a ja lekko go pomalowałam na bokach.
Może bliżej świąt poczuję klimat i zabiorę się za nowe dekoracje... ;)








Jak zrobić takie pisanki?

Potrzebujecie:
wydmuszki
serwetki
białko jajka
pędzelek

Serwetkę należy rozwarstwić tak by została tylko jedna warstwa z wzorem.
Wycinamy serwetkę tak by okleić całe jako (lub tylko fragment serwetki, np. kwiatek).
Przykładamy serwetkę do jajka i po wierzchu smarujemy białkiem.
Po wyschnięciu całość możemy spryskać lakierem ale ja tego nie zrobiłam i jajka zachowały się w stanie idealnym.
A robiłam je rok temu :)


Miłego dnia,
Ania





31 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam takie jajka, ale wogóle nie wiedziałam jak się za nie zabrać. Bardzo Ci dziękuję za proste DIY i spełnienie moich marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy Ty mieszkasz w tej miejscowości niedaleko Opatówka??

      Usuń
    2. mieszkam ok. 12 km od Opatówka :) A dlaczego pytasz? ;)

      Usuń
    3. Przypadkiem na Dawandzie zauważyłam miejscowość. Ja mam do Opatówka niecałe 10 km :)

      Usuń
    4. Zdradzisz gdzie dokładnie? :)

      Usuń
  2. Piękne dekoracje, ja też stworzę coś na bazie zeszłego roku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę,a ja własnie zrobiłam swoje pierwsze pisanki decoupage :) Też myślałam nad zastosowaniem białka ale użyłam rozcieńczonego vikolu ;p Teraz zastanawiam się nad ich zabezpieczeniem jakimś lakierem lub innym specyfikiem.
    Twoje pisanki baaardzo mi sie podobają-ten motyw i kolorki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz :) a ja myślałam o decoupage ale nie miałam ani kleju ani farbek i zostało białko :D

      Usuń
  4. Kochana, ale dostałam went-właśnie skończyłam pierwsze jajeczko:D dzięki tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ptaszek, bardzo lubię takie ptaszki z grubego drewna, bardzo ładnie się prezentują nawet bez żadnych dekoracji.

    OdpowiedzUsuń
  6. No popatrz, białkiem , nie wiedziałąm, człowiek całe życie się uczy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy ten ptaszek. :)
    Dzięki za podpowiedź z pisanką, będę próbować w najbliższym czasie.

    Pozdrawiam.
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne jajeczka. w tym roku za całą dekorację świąteczną wystarczy to cudne słońce, które wreszcie po tylu miesiącach nam przyświeca pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem pełna energii dzięki promieniom słońca. Niech świeci jak najdłużej i jak najwięcej :)

      Usuń
  9. O fajny pomysł z tymi jajkami - chyba pokuszę się o jakieś :)
    Pozdrawiam,
    Ewa
    robiewdomu.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Bardzo łatwo je zrobić :)

      Usuń
  10. Pięknie ozdobione jajka! Nie wiedziałam, że to takie proste! Mojej Zośce się spodoba, pewnie w tym tygodniu będziemy dekorować wydmuszki :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na pisanki,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też tak jakoś ank jajka, ani wianka...Aniu jak zrobiłaś ten wianek z mchu?marzę o takim!
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wianek z mchu kupiłam na allegro :) ot cała tajemnica :)

      Usuń
  13. Piękne te jajka! Chyba się skuszę któregoś pięknego dnia na podobne diy :)

    OdpowiedzUsuń