DIY: chodnik z gwiazdką.

09:08 Anna 60 Comments


Dzień dobry,
dziś szybkie i bardzoooo proste DIY :)
Bardzo podobają mi się małe dywaniki z motywem gwiazdki 
jednak ich ceny czasem potrafią przerazić!
Co wtedy? Do It Yourself! :)





Potrzebne będą:

dywanik (np. Leroy Merlyn, 15 zł)
farba w sprayu (np. Luxens)
szablon wycięty w papierze
dodatkowe papiery i taśma
nożyczki






1. Wycinamy szablon.
2. Przyklejamy kartkę do dywanu.
3. Zabezpieczamy dywan tak by pomalować tylko motyw gwiazdki
- farba w sprayu osiada na wszystkim wokół.
4. Malujemy. 
5.Czekamy aż wyschnie.
5. Odklejamy papier i taśmy
Gotowe!





Dywanik na razie jest w przedpokoju przy drzwiach na taras.
Z czasem powędruje na klatkę schodową.
Tak, tak.. tą, którą mam pomalować na biało i nie mogę się za to zabrać.
Przeraża mnie wizja ogromu pracy a później czekania aż stopnie schodów wyschną.


Miłego dnia,
Anna


60 komentarzy:

  1. Szybko, prosto i zdecydowanie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! Też już się nosiłam z takim zamiarem, ale nie natrafiłam na taki fajny dywanik! Nie widziałam takich ładnych w LM za taką cenę, dzięki za info!!! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. I takie właśnie rozwiązania lubię najbardziej :) Świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyszedł :)
    będę próbować !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam- szybko, latwo i fajny efekt :)

      Usuń
  5. Wyszło genialnie!! Jestem pod wrażeniem :)) Chyba sobie taki zrobię do kuchni a co!
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, prosty sposób a jaki efekt, super

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście rozbieżność w cenach w sklepach internetowych i tego co przedstawiłaś powyżej jest powalająca:)
    A efekt u Ciebie wspaniały! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. proste i szybkie:) szkoda że u mnie nie mam już gdzie takiego dywaniku dać bo chętnie bym spróbowała takie przemiany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj miejsce na pewno się znajdzie :D

      Usuń
  9. Genialne :) Mam ten sam szary dywanik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to gwiazdki uwielbiam,sama mam na chodniczku i na dywanie u córy ;p
    SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. aniu super jestem w trakcie wyboru gwiazdkowego dywanika i pomyslałam że tez chyba taki sobie zrobie
    dzieki za post:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny! kiedyś bardzo chciałam taki zrobić ale nie mogłam trafić na ładny kolor dywanika. Twój jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      W Leroy znajdziesz różne kolory :)

      Usuń
  13. w KIKu są teraz fajne poszewki i biezniki w gwiazdki szare i bezowe:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło super. Pracy niewiele, a jaki efekt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super pomysł, i taki prosty.Widziałam ceny gotowych dywaników , to jakaś masakra. A Twoja wersja 15 zł plus cena sprayu, dzięki za pomysł.Pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, ceny wg mnie są przesadzone a samemu można zrobić taki dywanik za grosze :)

      Usuń
  16. ty spryciulo! brawo, świetnie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja właśnie szukam czegoś do położenia przy wyjściu na taras a nie chciałam zwykłej wycieraczki - odpatrzę sobie :)))
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! U mnie też jest przy wyjściu na taras :)

      Usuń
  18. Zajączki <3 Dywanik bajerancki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi zajączki są piękne! :)
      dzięki Paulina! :*

      Usuń
  19. Fajny pomysł. :) Swoją drogą ładny i tani dywanik znalazłaś. :)
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczny dywanik! Będę musiała kiedyś taki zrobić :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwycający efekt, chyba się skuszę!!!

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny ! moja inspiracja na tegoroczny wystrój balkonu :)

    OdpowiedzUsuń