Urodziny.

09:00 Anna 58 Comments


Dzień dobry :)

Dziś obudziłam się starsza.... czy mądrzejsza? Nie wiem ;)
Jedno wiem JESTEM SZCZĘŚLIWA.


Stuknęło mi dziś 28 lat... mało, dużo? :D
Zależy jak na to patrzeć.
Moja 6-letnia siostrzenica mówi, że mam zmarszczki na czole :)
Może czas na jakiś porządny krem przeciwzmarszczkowy... muszę o tym pomyśleć.
Na razie jednak nie czuję się staro, wręcz przeciwnie myślę, że to co najlepsze jeszcze przede mną.
Gdybym miała nazwać jakoś etap życia, w którym właśnie jestem to byłby to NOWY POCZĄTEK.





Laurki od Maji i jej koleżanki :) 



58 komentarzy:

  1. Aniu wszystkiego dobrego no i gratulacje!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzenia :) A gratulacje z jakiej okazji? :)

      Usuń
    2. hmm brzuszkowego prima aprilis;) dopiero teraz zobaczylem, ze to byl zart;)

      Usuń
    3. Haha a dziękuję ;) :D

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego! Ja 2 tyg temu skończyłam 26 :) Wszystkie koleżanki z pracy (sporo starsze) mówią, że to nasze najlepsze lata :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musimy je dobrze wykorzystać :)
      Dzięki zażyczenia :)

      Usuń
  3. No to Wszystkiego Najlepszego! :)) Zdrówka, uśmiechu na co dzień i spełnienie marzeń.
    Wiek to tylko liczba. Ja uważam, że najważniejsze jest nasze podejście.Do siebie, innych, życia.
    Ile jest wiekowych osób młodych duchem, zarażających chęcią życia, poznawania świata, optymizmem. I na odwrót.
    Pozdrawiam. :) Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak mówisz :)
      Dziękuję

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego, urodzinowego. Najlepsze jeszcze przed Tobą, bo życie zaczyna się po 55 - tce, jak u mnie.
    Wesołych Świąt Kochana.))

    OdpowiedzUsuń
  5. starsza, ale za to piękna jak zawsze. wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu wszystkiego najlepszego!!!! Radości, uśmiechu i słoneczka każdego dnia :)))) Buziaki urodzinowe :***********

    OdpowiedzUsuń
  7. Początku są dobre!Wszystkiego dobrego Aniu!No i spełnienia tego żartu prima aprilisowego!
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze jest dobry wiek, nie zależnie ile mamy :) Wszystkiego co naj..... i spokojnych, radosnych świąt!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat! Zawsze powtarzam, że kobieta ma tyle lat, na ile się czuje... Ja mam ciągle 18!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Samych cudowności! i oczywiście, ze 28 lat to mało! 6 lat to dużo :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, nie ważne ile ma się lat ale na ile się czuje :) Kochana wszystkiego najlepszego i by wszystkie marzenia, założenia i plany Ci się spełniły. Byś nigdy nie czuła się samotna, smutna ale zawsze kochana i potrzebna! :) Sto lat!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :)
    Spełnienia marzeń i dużo zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och,to będzie podwójne świętowanie :)) Wszystkiego najlepszego Aniu no i oczywiście Wesołych Świąt!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepszego! Sto lat ! Zdrowia i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bym chciała taką świeżutką metrykę mieć !!!
    Wszystkiego najlepszego , niech spełnią się Twoje najskrytsze marzenia !
    100 lat .... bez zmarszczek i grawitacji ☺ ☺ ☺


    Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w otoczeniu najbliższych .
    Wesołego Alleluja .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak żeby ta grawitacja mnie nie dopadła ;)
      Ślicznie dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  16. Witaj Aniu!
    Wszystkiego najlepszego ! (zodiakalny baranek :P - to tak jak ja!)
    Oj młodziak z Ciebie! ściskam mocno i życzę dalszych niezmiennie wspaniałych pomysłów, a co za tym idzie realizacji! Pogody ducha, optymizmu i słońca - zarówno w sercu jak i za oknem. A jak będzie padać, to tylko po to żeby zawitała Ci na niebie bajeczna tęcza!

    A przy okazji - Rodzinnych, Spełnionych Świąt. Wiosennego nastroju!
    pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Kasiu :)
      Baranek ze mnie- uparty ;)

      Usuń
  17. Wszystkiego najlepszego i pamiętaj Kochana, że masz tyle lat na ile się czujesz.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. 100 LAT!

    Wesołych Świąt Wielkiejnocy!
    Patti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie, że jesteś :D na blogspot :D
      Dziękuję

      Usuń
  21. Najlepsze życzenia w takim razie :) Jasne, że to najlepszy wiek :) tym bardziej jeśli jest to nowy początek :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego Najlepszego:-) I Radosnego Świętowania:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja posta przeoczyłam. Przepraszam. Spóźnione, ale szczere życzenia ode mnie i mojej trójki :-*

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja posta przeoczyłam. Przepraszam. Spóźnione, ale szczere życzenia ode mnie i mojej trójki :-*

    OdpowiedzUsuń