Kwiaty w domu. Stokrotki w przedpokoju.

20:57 Anna od inspiracji do realizacji 10 Comments





Dzień dobry :)

Kilka zdjęć ślicznych stokrotek i czarnych akcentów, które pojawiły się w przedpokoju.










Wiatr na tarasie robi niezły bałagan dlatego na razie nic się na nim ciekawego nie dzieje.
Rozglądamy się za meblami- stołem, krzesłami. Mamy nawet coś na oku ;)
Miejmy nadzieję, że do lata uda się ogarnąć taras na tyle by móc wieczorem posiedzieć przy lampce wina ;)
Większe rewolucje tarasowe zostawiamy na czas bliżej nieokreślony :D
Są ważniejsze kwestie- łazienka, kuchnia, salon.....
Ale to chyba za rok. W tym roku drobne prace w domu- malowanie drzwi, schodów, itp.


Udanego weekendu,
Anna



10 komentarzy:

  1. Piękne stokrotki. :)
    A na tarasie jak pojawi się stół, krzesła i trochę kwiatków od razu będzie lepiej. :)
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaallllle zmyślne buciczki :D takie szwajcarskie ( jakoś tak mi sie kojarzą ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ach piękny ten wasz przedpokój:)
    Ja planuje w tym roku odmienić balkon, ale też pewnie skończy się tylko na drobnych pracach... Choć cały czas wierze, że może jednak...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham stokrotki, są urocze :) a te chodaki wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten Wasz przedpokój. U nas tez królują stokrotki. Bardzo je lubimy, bo nie wymagają większej opieki, o której dość często zapominam. Ostatnio trafiły tez na taras i to by było chyba na tyle z tarasowych rzeczy, bo niestety jeszcze przez kilka lat nie możemy pomyśleć o meblach, gdyż moje Pociechy juz bez nich mają niesamowite i wręcz niebezpieczne pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że macie ten taras i nawet na kocu i poduchach można wyciągnąć się z kieliszkami i ciachem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten przedpokój:))) Dywanik z gwiazdą w moich klimatach:)
    U mnie balkony też nie ruszone. Wiatr i zimno skutecznie mnie odstraszały od sadzenia i aranżowania czegokolwiek. Czekam na ciepło:)
    Pozdrawiam Patti

    grey-home.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyczekuj paczuszki ode mnie Anno ;-) Może coś przyda się na taras ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam połączenia białych wnętrz z czarnymi dodatkami :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń