Taras w trakcie realizacji czyli każda donica z innej parafii

09:00 Anna 28 Comments







Cześć Kochani!

Weekend majowy i błogie lenistwo za nami, czas zabrać się za porządki w ogrodzie a w moim przypadku na tarasie.
O ile nad ogrodem pieczę sprawuje moja mama tak ja mam mój ukochany taras, na którym powoli zaczyna się coś dziać :)

Jakiś czas temu pisałam, że w tym roku nie planujemy inwestycji na tarasie i faktycznie tak jest.
Nie oznacza to jednak, że zostawimy go takiego jakim jest :)
Wczoraj zasadziłam kilka roślin, zeszłoroczne przesadziłam w większe donice.
Taaaaaa każda inna- ale co zrobić. Na razie niech tak zostanie. 
Do czasu aż zdecyduję czy donice/osłonki będą drewniane czy ceramiczne a może i takie i takie.....




 Posiałam też patisony, by mieć je do dekoracji- śmigają jak szalone!
Ten krzew o białych kwiatach kupiłam ostatnio na targach ogrodniczych, które co roku są organizowane w niedalekiej miejscowości.
Niestety zapomniałam jak się nazywa. Może ktoś z Was wie?







Po pracy rozłożyłam kocyk by odpocząć i zebrać plany co dalej...
Mówiłam Wam, że kupiliśmy meble na taras?
Taaaaaa wiem mieliśmy w niego nie inwestować, ale przy okazji szukania czegoś na olx.pl
wpadłam na świetny zestaw mebli z drewna.
Jak tylko pokazałam je M od razu stwierdził, że po nie jedziemy! :)
Meble są używane więc wymagają odnowienia.
Czekają na wolny weekend, którego nie widać na horyzoncie :/





A tak wygląda taras z lewej i prawej strony :)
Sztuczna trawa, która została po jakiejś wystawie u mojej siostry na razie daje radę.
Z czasem będziemy chcieli położyć deski.... ale to kiedyś :)
Taras jest nawet duży więc spokojnie zmieścimy na nim stół z krzesłami i ławką
a po drugiej stronie dwa leżaki.
 Balustrada też do wymiany ale w tym roku postaram się zakryć ją kwiatami ;)




Stokrotki jeszcze pięknie kwitną.




Miłego dnia,
Anna

28 komentarzy:

  1. Ten biały krzew to bugenwilla -, najpopularniejsza jest odmiana różowa czy fioletowa - ale biała też jest piękna :) Z takim tarasem to rzeczywiście można poszaleć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taras masz cudny ...duże pole do popisu :) Ale co to dla Ciebie Aniu, jak Ty masz zawsze tyle pomysłów :) Na takim tarasie mogłabym wypoczywać całymi dniami, cudny macie widok :) Czekam na Twoje realizacje i pozdrawiam majowo Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu pomysłów jak zawsze sporo tylko z tą realizacją gorzej ;)

      Usuń
  3. Krzew to bugenwilla. Tez sobie taki sprawiłam na tegorocznych targach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię nasze targi ogrodnicze :)

      Usuń
    2. Dobrze, że nie jeżdżę tam sama, bo na pewno na jednej roślince bym nie skończyła ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam takie donice z innej parafii bardzo i podobają mi się takie miraże-kolaże:)Ja jakoś serca nie mam do swojego balkonu w tym roku, może właśnie Ty mnie natchniesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bierz się do pracy żeby móc odpocząć na pięknym tarasie gdy już przyjdzie lato ;)

      Usuń
  5. Taras duży, więc jest możliwość ciekawej aranżacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. ło jejku:) taki taras to mi się marzy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bugenwilla to mój ulubiony krzew, w tamtym roku w końcu sobie kupiłam. Przez zime już myślałam że umarła ale na szczęście znowu odbiła:)). Kupiłam różową ale w tym roku zmieniła kolor na czerwony... Są jeszcze pomarańczowe i fioletowe (moje ulubione). Twój taras jest olbrzymi i zapowiada sie super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chowasz go na zimę?Mnie sprzedawca powiedział, że przed zimą lepiej schować do piwnicy :)

      Usuń
    2. W klimacie w którym mieszkam nie jest to potrzebne, ale w tym roku było zimno (podobno najzimniejsza zima od kilku lat) i silny wiatr strącił wszystkie liście. Na szczeście już odbiła.

      Usuń
  8. Jaki piekny taras!!!! Marzę o takich metrach...

    OdpowiedzUsuń
  9. Spory taras, można na nim stworzyć fajne miejsce do odpoczynku, a cegła na ścianie będzie łądną dekoracją. :)
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz gdzie szaleć :)) U mnie też wszystko z innej parafii, miałam pomalować na biało doniczki ale nie mam czasu ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie kusi pomalowanie wszystkich na biało :):)

      Usuń
  11. piękne zdjęcia. ależ wielki taras! cudny. bardzo podoba mi się taki mix donic. i ta balustrada też mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz duży piękny taras. bardzo jestem ciekawa tych mebli. Co do donic to rozumiem rozterki, ja też mam ochotę na przeróżne :)

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądają Twoje rośliny.Bardzo podoba mi się Twój taras:)JEstem ciekawa co sie na nim pojawi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to masz niezłe pole do popisu :)) Mój balkonik jest taki mikro ;p Ale kwiaty muszę być i już!

    OdpowiedzUsuń
  15. O, żesz kurka blada!
    Żeby przegapić TAKIEGO bloga? Będę się smażyć w piekle! ;)
    Tymczasem zanim tam trafię, połażę sobie...chwilkę, albo i nie...zostanę dopóki tylko można ;)) :))))
    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha mam nadzieję, że miło spędziłaś czas na moim blogu ;)

      Usuń