DIY: zmiana koloru latarenki.

10:39 Anna od inspiracji do realizacji 20 Comments






Dzień dobry,
Kochani pamiętacie czerwoną latarenkę, którą dostałam od M na święta?
Wkurzało mnie to, że po świętach musiałam ją schować razem z resztą dekoracji świątecznych.
Co zrobiłam? Przemalowałam ją na czarno- taaaaaaa nie na biało ;) A kusiło :D
Teraz latarnia może stać w pokoju i cieszyć moje oczy przez cały rok!




Wersja czerwona przed zmianą i czarna po pomalowaniu farbą w sprayu.





A tak przy okazji- widzicie jak storczyk się rozszalał?
Kilka lat stał bez kwiatów i już miałam go wyrzucić a tu nagle w tym roku ożył! :D


Pozdrawiam,
Ania


20 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tym przemalowaniem latarni. Teraz już nie jest typowo świąteczną.

    OdpowiedzUsuń
  2. W czerni zdecydowanie jej lepiej:) Zainspirowałaś mnie! Przecież ja też mam różne latarenki , domki w świątecznych kolorach....muszę przejrzeć pudełka i na pewno znajdzie się coś do przemak
    lowania;)

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty i Twój spray;)ja też ostatnio używam na zmiany!

    OdpowiedzUsuń
  4. W czarnym zdecydowanie jest jej bardziej do twarzy! :)
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie teraz zrobiła się całoroczna, świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że ją przemalowałaś :) No storczyk szaleje! :) i książkę wypatrzyłam - sama chciałam sobie ją kupić i do kompletu Dumę i uprzedzenie ale w ogóle nie dowieźli ich :(

    OdpowiedzUsuń
  7. No i dobrze jej to zrobiło. A storczyków nie wyrzucaj, nawet jak przydługo drzemią, to w końcu się wezmą, zwłaszcza jak je poczęstujesz po takiej przerwie nawozem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę ale mnie totalnie zaskoczyły. Kilka lat nic a tu nagle tyle kwiatów :)

      Usuń
  8. Bardziej podoba mi się czarna wersja, bo jest po prostu funkcjonalna :) Widzę, że masz tą piękną wersję książki, która była dostępna w Biedronce. Mnie nie udało się już jej zgarnąć, bo za późno dowiedziałam się o tej okazji :( Storczyk piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówią, że nie należy oceniać książki po okładce ale to właśnie ona mnie skusiła :)
      Ciekawe czy treść będzie równie dobra jak okładka ;)

      Usuń
  9. Lampka całoroczna! :-) A storczyk usłyszał co mu chcesz zrobić i się spiął i dostał kwiatów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne wydanie "Rozważnej..." :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zmiana na plus:-)
    na moje kwiatki-zwłaszcza na jednego - ost bardzo popsioczyłam a po deszczu okazało się że wyrasta na lidera mojego tarasu;-)
    pzdr:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmiana jak najbardziej pozytywna, teraz możesz zawsze ją przemalować w zależności od okazji:)
    Storczyk piękny:)
    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień dobry!
    oj tak tak!!!! czarna latarenka o wiele lepsza niż czerwona :)
    A storczyk zawrócił mi w głowie - jestem niezłomną fanką "falków", chociaż moje mi się zbuntowały i nie zakwitły tej wiosny (pójdą latem na balkon, to się namyślą :))

    pozdrawiam serdecznie
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo lubię storczyki i smutno mi było na myśl, że muszę je wszystkie wyrzucić :(
      na szczęście ożyły :D

      Usuń
  14. A na święta można znowu na czerwono!;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje latarnie, a jest ich sporo wszystkie są czarne :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń