Inspiracje. Styl francuski

10:52 Anna 7 Comments

E like Eiffel Tower


Patrząc na wieżę Eiffel, którą mama przywiozła z Paryża rozmarzyłam się o francuskim wnętrzu.
Choć nie widzę mojego domu urządzonego od A do Z właśnie w tym stylu to niektóre elementy chętnie do niego przemycę.....







Czego wg. mnie nie może zabraknąć w paryskim wnętrzu:
- portalu kominkowego
- dużego okna od podłogi aż po sufit
- ciężkich zasłon
- ludwikowego fotela
- przecieranych mebli w stylu shabby chic



Ten zlew jest obłędny- moje marzenie





No. 5 Chanel? Wg mnie straszne śmierdziele ;) ale takie krzesła? Cudo <3

Te ogromne okna i wpadające promienie słońca... ahhhh gdyby tak choć jedno takie mieć <3






No to co? Realizujemy marzenia? ;)
Może zacznę od podnóżka do mojego Ludwika, potem zrobimy duże okno w salonie... a na koniec polecimy z Michałem w podróż poślubną do Paryża :D
Plan idealny ;)


Pozdrawiam,
Anna



7 komentarzy:

  1. Masz racje.Chanel no.5 śmierdziuchy niemiłosierne ale...znam Fanki osobiście.I to moje rówieśnice a nie Panie Walewskie hah

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspiracje, ja takie duże okno też bym chętnie przemyciła do swojego mieszkania ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja wybieram ostatnią opcję...Paryż na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chanel no.5 brrrr ;) Też jestem miłośniczką zlewu ceramicznego w kuchni. A jak Francja - to tylko na żywo (Paryż ok choć teraz mnie bardziej Prowansja kusi ;) )

    OdpowiedzUsuń
  5. Podroz będzie najlepsza :))) a Chanel No.5 tez nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są te ogromne wysokie okna i powiewająca w nich lekka firanka z woalu.....Uwielbiam też francuskie kuchnie, ten ceramiczny zlew z fartuchem, wyspa na środku, ogromne baty i wiszące miedziane garnki i stare foremki na galaretki i budynie :D

    OdpowiedzUsuń