Apartament w Szklarskiej porębie.

21:31 Anna od inspiracji do realizacji 17 Comments

Widok z Villi Avangarda





 Cześć Kochani :)

w końcu miałam weekend, w trakcie którego udało mi się odpocząć :)
Razem ze znajomymi wybraliśmy się w piątek do Zoo we Wrocławiu i na dwa kolejne dni do Szklarskiej Poręby.
Wyjątkowo nie nocowaliśmy w domku, w którym byliśmy podczas zimowych wyjazdów a wybraliśmy mieszkanie w centrum miasta. W sumie to decyzję o tym podjęli nasi Panowie :)
Jakie miłe zaskoczenie mnie spotkało, gdy okazało się, że mieszkanie jest w moich ulubionych kolorach - bieli i szarości :)
Muszę je Wam pokazać :D





Łosie na ścianie i wełniane poduchy skradły moje serce :)
Nie zdążyłam zrobić zdjęć mnóstwa latarenek, które były w mieszkaniu.
Uwierzcie mi, że mogłabym tam zamieszkać :D
Jeśli macie ochotę wybrać się do Szklarskiej Poręby to polecam zatrzymać się właśnie tutaj.


Namiary na mieszkanie - TUTAJ
Pytajcie o Apartament White



PS. A może możecie polecić mi ciekawy hotel, pensjonat, apartament na Helu (okolice)?


Miłego wieczoru,
Anna







17 komentarzy:

  1. Świetne mieszkanie, takie wynająć to prawdziwa przyjemność. Pewnie nie odrysowałaś łosiowych głów? Możnaby samemu zrobić takiego łosia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że myślałam nad tym! :D hihihi ale stwierdziłam, że szablon zawsze można zrobić samemu :)
      Gdybyś chciała takiego łosia - daj znać ;)

      Usuń
  2. łosie genialnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne mieszkanie. Namiary od razu zapisałam, bo w najbliższym czasie wybieramy się do Szklarskiej z przyjaciółmi to może uda nam się z niego skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna miejscówka :)

    ps. pozdrawiam i zapraszam na moje folkowe candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I takie właśnie lubię!! Pięknie czysto, jednym słowem rewelacyjnie. Strasznie mnie wkurza jak na stronie w necie co innego a w realu co innego. Nie raz miałam takie przypadki, tu i ja mogłabym odpoczywać :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ładnie :) Schludnie, skromnie, elegancko i z klasą :) Jak będę w Szklarskiej to chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry!
    Świetne mieszkanie - rewelacyjna aranżacja. Taka świeża i odprężająca, że ja chyba też bym tam mogła mieszkać a nie tylko "wakacjować" :) Dziękuję za namiary!
    Ja ostatnio spędziłam świetnie czas w Szczawnicy Szlachtowej w Pieninach - w świetnym apartamencie pod Czupraną - serdecznie polecam - miejsce z duszą. http://www.apartamenty-podczuprana.pl/
    pozdrawiam serdecznie
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję za namiary może kiedyś się wybierzemy bo apartament wygląda świetnie!

      Usuń
  8. witaj Aniu.mam fajną kwaterę w Gdyni



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O poproszę w takim razie namiary :)
      Jeśli to nie kłopot oczywiście :)

      Usuń
    2. 510892704

      Usuń