Kwiaty w domu. Kalina koralowa buldeneż.

08:03 Anna od inspiracji do realizacji 23 Comments

Viburnum opulus "Roseum"




Dzień dobry :)

W domu pojawiły się świeżo zerwane kwiaty. 
Krzak kaliny buldeneż rośnie przy drodze, którą jeżdżę codziennie do pracy i odkąd zakwitła nie mogę przejechać obok niej obojętnie :)

Buldeneż, to krzew posiadający ozdobne, kuliste kwiatostany, barwy śnieżnobiałej, które idealnie wpasowują się w klimat mojego domu :)


Jest to zdecydowanie moje MUST HAVE do ogrodu!





 Przy okazji mała "Zosia" dla wiadomo Zosi ;)




Chwila relaksu z magazynem Cztery Kąty... ahhh te latarnie.


Miłego dania,
Anna



23 komentarze:

  1. Kochana, ja kocham kalinę, ale u mnie ją uświadczyć, to trzeba cudu! szukam wszędzie... mam jedno miejsce upatrzone i pomysł na jutrzejszą aranżację stołu, może się uda wyrabować gałązkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta kalina, z przyjemnością widziałabym ją u siebie w domu.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ania my na działce też nie mamy, a jest cudna...koniecznie muszę taką zasadzić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiscie że must have. My mamy ale wredne mszyce nam zżerają...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kalinę w swoim ogrodzie, niestety nie rosła. Pewnie potrzebowała lepszej gleby u mnie były same piachy!
    Pięknie u Ciebie wygląda!

    Pozdrowienia Patti

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna Kalina, musi cudownie pachnąć.
    Miłego dnia życzę Aniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jak Ci zazdroszczę. Kiedyś na mojej drodze można było znaleźć kalinę, ale teraz chyba została wycięta i nie ma, a tak bardzo chciałam sadzonkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. troszkę podobna do hortensji sliczna jest ja po drodze takich wspaniałości nie mam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Nie wiedziałam, że to kalina, mijam takie krzewy na mojej spacerowej trasie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, u nas też stała, ale wczoraj dostałam wielgachne lilie. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam majowe kwiaty. zawsze się pięknie prezentują. i pachną obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. te napisy z drewna są cudowne!Chcę taki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne :) i wyglądają jak hortensje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kalinę i wiem, że jak kiedyś będę miała ogród to jest to krzew obowiązkowy tak jak hortensja i piwonie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! hortensja i piwonie to kolejne rośliny, które muszę mieć :)

      Usuń
    2. Hortensje i piwonie rosną w moim ogrodzie. Zapraszam ;)

      Usuń
  15. Myślałam, że to hortensja, ja to się znam na roślinach :) Mam coś takiego na działce ale to chyba jednak hortensja, bo kwitnie później. A piwonie kiedyś wypieliłam myśląc że to chwast :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no to niezła z Ciebie ogrodniczka :D

      Usuń
  16. Pięknie Ci się ta kalinka skomponowała z latarenkami :) Zdjęcia boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kuleczki i koło mojego bloku rosną, niestety oblazła je mszyca a tak chciałam sobie zerwać :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę zwrócić uwagę czy przypadkiem gdzieś blisko mnie rosną :) Kwiaty w domu to najlepsze co może być... :)

    OdpowiedzUsuń