DIY: wypełnienie szuflady.

08:46 Anna 27 Comments





Cześć Kochani,


Przy okazji porządków w szufladzie zmieniłam nieco jej wystrój :)
Zamiast żółtych pasków są teraz kwiatki :)





 Jest to zwykły papier do pakowania prezentów więc pewnie długo nie wytrzyma codziennego użytkowania
ale przynajmniej będzie pretekst do kolejnej zmiany :)





Zmieniłam też gałki od szufladek. Teraz są białe.







Wiklinowy kosz służy mi do przechowywania przyborów "fryzjerskich" - suszarki, prostownicy, szczotek, itp. 
Jest to też miejsce gdzie najczęściej kładę torebkę.






Ciekawe jak długo utrzymam ten porządek? ;)




Toaletka, białe pojemniki - Hemnes/Ikea
Krzesło, kosz wiklinowy - giełda staroci
Słoiki z ptaszkiem - Netto
Gałki do szuflad - KIK
Papier - Pepco lub KIK
Poduszka - Pepco




Miłego dnia,
Anna


27 komentarzy:

  1. porządek jak się patrzy:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nie lubię jak mi się kosmetyki osypują do szuflad więc taki papier może to trochę wyeliminować...wywalę sobie go po prostu jak tych odpadów będzie więcej. Dzięki za natchnienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Taka toaletka to marzenie każdej kobiety!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie mieć taki porządek w kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Porządkowanie szuflad jest takie oczyszczające :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana piękna toaletka, mam zamiar taką sobie sprawić;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł z tym papierem :) akurat przy okazju remontu mam w domu sporo próbek tapet, więc mogę je tak wykorzystać :D dzięki za inspiację!!
    pozdrawiam Wrotka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tapeta to lepszy pomysł bo jest grubsza więc wystarczy na dłuższe użytkowanie :)

      Usuń
  8. Bardzo kobieco, aż miło utrzymywać taki porządek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Zazdraszczam" Ci tej toaletki, marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak Ja lubię taki porządek:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehe no właśnie-jak coś się uporządkuje to tak wszystko ładnie jest ułożone,ma swoje miejsce a potem-no cóż ;p Ale raz na jakiś czas trzeba zrobić porządki ,rzecz jasna :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się :) co jakiś czas trzeba zrobić powtórkę :D

      Usuń
  12. zazdroszczę ci tej toaletki! i porządku również.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam za ład i skład w toaletce - u mnie taki bajzel.... Toaletka jest niezastąpiona co? Ja się swojej jeszcze nie dorobiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jak ja wcześniej funkcjonowałam bez niej :D gdzie to wszystko trzymać?

      Usuń
  14. Ślicznie, uwielbiam taki porządek:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja porządek w szufladach muszę robić mniej więcej raz na miesiąc;) tylko wtedy mam tak wszystko poukładane jakbym chciała.
    Świetny pomysł z tym papierem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Porządek pierwsza klasa! Nowa wyściółka szuflady piękna, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry pomysł w tym papierem. Ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń