Palcem po mapie... wakacje nas polskim morzem.

12:31 Anna 31 Comments



Witajcie Kochani w lipcu!

Czas wakacji z jednej strony sprawia, że rzadziej bywam na blogu (publikuję) z drugiej zaś więcej majsterkuję :)
Mam nadzieję, że macie jeszcze odrobinę cierpliwości i zaczekacie na nowy wpis DIY.
Przygotowuję dla Was post o naszym tarasie i kilka nowych instrukcji "zrób to sam".
Pierwsza już ok. 15 lipca. Jeszcze musimy dopracować niektóre szczegóły.

Tymczasem zostawiam Was z odrobiną zdjęć.
Kilka ostatnich dni spędziliśmy u znajomych w Malborku i na wypadach nad polskie morze.
Po 9 latach przerwy spędziłam wakacje nad Bałtykiem.
Czy warto? jasne, że tak.


Plaża w Stegnie/ Przystań w Malborku
Przystań w Malborku
To ja Anna :D
Gdańsk

W poniedziałek zaczęliśmy dwutygodniowy urlop, który w tym roku podzieliliśmy na 3 części.
Pierwsza - MORZE- już za nami. Druga - HOME - czyli aktualnie (pssst.. majsterkujemy). A trzecia - GÓRY - w przyszłym tygodniu.
Trzecia część urlopu wydaje mi się najciekawsza bo jedziemy w góry na motocyklach.
Będzie to moja pierwsza tak daleka podróż jednośladem :D Ciekawe czy dam radę? :)


Buziaki dla Was :*
Dużoooooo słońca Wam życzę :)
Anna





31 komentarzy:

  1. Aniu, udanego wypoczynku Wam życzę :) Taki wypad w góry na motocyklach to super sprawa :) pozdrawiam już wakacyjnie, Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam morze! Czekam na swój wyjazd :))
    Miłego odpoczywania i słonecznej pogody!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia :) pozdrawiam z Gdańska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! Następnym razem wpadam na kawę ;)

      Usuń
  4. Piękne plany na wakacje :-) udanego wypoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. super rozplanowany urlopik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieszkam w Stegnie :) mam nadzieję, że miło spędziłaś tu czas, choć pogoda dopiero o wczoraj plażowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pogoda faktycznie nie była typowo wakacyjna ale udało nam się opalić :D

      Usuń
    2. Agnieszka potrzebuję skontaktować się z Tobą :) możesz podać mi maila? :)

      Usuń
  7. Fajny urlop w tym roku masz :)
    Piękne polskie morze, oj piękne, ale ja w tym roku góry ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie. Trzymam kciuki za podróż na motocyklu. To będzie niezapomniana przygoda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, podróż na motocyklu, przyznaję, ja bym się bała. Choć bardzo kuszące to jest :) Powodzenia i miłych wakacji :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam za sobą już krótkie podróże, do 80 km więc może nie będzie tak źle :)

      Usuń
  11. Dasz, moja Droga, dasz! :))) Od kilku lat jeździmy w baaardzo długie trasy motocyklowe i mam jedną dobrą radę: jak najmniej bagażu :D Ściskam i bawcie się super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to mnie przeraża :D jak spakować się na 4 dni w jedną torbę :D hihihi ale jakoś muszę :)

      Usuń
  12. Przyjemnego wypoczynku .
    Teraz już wszystko jasne , wiem jaki Michał ☺ , rzeczywiście wpadali z kolegą męża z pracy na rowerach . Pozdrawiam ciepło .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      A ja ostatnio przejeżdżałam obok Twojego jagodowego zagajnika - kusiło mnie strasznie żeby się zatrzymać :D

      Usuń
    2. Trzeba było ulec pokusie ☺

      Usuń
  13. Ale macie fajnie! Ja musze na urlop poczekac do sierpnia a to jeszcze tak daleko. Szerokiej drogi, dasz rade :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ty będziesz się cieszyła urlopem a my już będziemy dawno po w pracy siedzieć :D

      Usuń
  14. Piękne zdjęcia :) 3 część urlopu interesująca :) Trzymam kciuki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne zdjęcia. pogody życzę i na dalszą część wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie! Jak ja dawno nie byłam nad morzem... :)
    Wspaniałego następnego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę i gratuluję urlopu :-)

    OdpowiedzUsuń